پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 12705 14:52 1394/02/27
اخبار شرکت ها صفحه بورس - 27 اردیبهشت 94

اخبار شرکت ها صفحه بورس - 27 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار شرکت ها صفحه بورس - 27 اردیبهشت 94

اخبار شرکت ها صفحه بورس - 27 اردیبهشت 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سود نقدی "دتولید" 163 تومان تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی تولید دارو با حضوربیش از 83%از سهامداران تشکیل شد وسود نقدی مصوب در این مجمع 91 درصد از سود تحقق یافته هر سهم معادل 1630 ریال اعلام شد. دتولید برنامه افزایش سرمایه 43 درصدی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی را برای سال 94 در نظر دارد. عمده فعالیت های شرکت در جهت بازسازی خطوط تولید به منظور اخذ تاییدیه GNP است.مدیر عامل شرکت احتمال افزایش نرخ محصولات را غیر محتمل دانست.

تقسیم سود نقدی 20 تومانی در مجمع ارفع

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آهن و فولاد ارفع با حضوربیش از 97% از سهامداران تشکیل شد . سود نقدی مصوب در این مجمع 40 درصد از سود تحقق یافته هر سهم معادل 200 ریال اعلام شد.

مجمع "خمحور" سود نقدی 40 ریالی تقسیم کرد

مجمع سال مالی منتهی به 29/12/93شرکت تولید محور خودرو با حضور 82%سهامداران برگزار گردید. در این مجمع سود نقدی هر سهم خمحور 40 ریال تعیین و تصویب شد.

سود نقدی ۸۰ تومانی در مجمع "دبالک"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مواد اولیه دارویی البرز بالک با حضور 91 درصد از سهامداران تشکیل شد و سود نقدی مصوب در این مجمع 88.5 درصد سود هر سهم معادل 800 ریال اعلام شد. شرکت دبالک برنامه ی افزایش سرمایه ی 30 میلیارد ریالی (27%)در سال 94 را در برنامه دارد. همچنین با توجه به این که سهم بازار شرکت در فروش داروهای انتی بیوتیک 43 درصد است در همین راستا 2 داروی انتی بیوتیکی جدید را به بازار عرضه خواهد کرد. دبالک برنامه عرضه 19 محصول جدید به بازار را دارد.

سرمایه گذاری جدید "شبریز"

پالایش نفت تبریز سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری برای کاهش تولید نفت کوره انجام خواهد دارد. مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز هدف از این سرمایه گذاری را کاهش تولید نفت کوره و مازوت از 30% کنونی به 5% عنوان کرد. شرکت نفت تبریز سالانه بیش از 1.4 میلیون مترمکعب نفت کوره تولید می کند و قیمت نفت کوره 25% کمتر از قیمت محصولات با ارزش افزوده از جمله بنزین است. براساس اطلاعات مالی سال 1392 ، ارزش افزوده این طرح سالانه بیش از 500 میلیارد تومان است.

ورود سیمان به بورس منتفی شد

براساس اعلام مدیرعامل شرکت بورس کالا ، ورود و عرضه سیمان از اول خرداد منتفی است. علت اصلی این امر ، عدم وجود زیرساخت ها و آمادگی عنوان شده است. همچنین تفاوت در بازارهای صادراتی از دیگر عوامل عدم عرضه سیمان صادراتی در بورس کالاست.

خبر خوب برای پروژه های پترول

براساس اعلام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ، پالایشگاه بیدبلند2 طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از آن خوراک پتروشیمی های ممسنی ، کازرون ، بروجن و دهدشت از زیرمجموعه های پترول تامین خواهد شد. براین اساس ، اتان استحصال شده در پالایشگاه بیدبلند2 به پتروشیمی گچساران فرستاده شده و پس از تبدیل به اتیلن در اختیار 4 شرکت فوق قرار خواهد گرفت. پترول در حال مذاکره برای نهایی سازی فاینانس پتروشیمی های 4 گانه خود است و از سوی دیگر پتروشیمی گچساران پیشرفت بیش از 31% داشته است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |