جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7413 16:45 1393/09/05
احمدی مقدم خبر داد:  وقوع یک سوم سرقت‌ها و ۱۰ درصد قتل‌ها در تهران

احمدی مقدم خبر داد: وقوع یک سوم سرقت‌ها و ۱۰ درصد قتل‌ها در تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
احمدی مقدم خبر داد:  وقوع یک سوم سرقت‌ها و ۱۰ درصد قتل‌ها در تهران

احمدی مقدم خبر داد: وقوع یک سوم سرقت‌ها و ۱۰ درصد قتل‌ها در تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

‌فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وقوع جرم در نقاط مختلف متفاوت است، ‌تصریح کرد: شهر تهران ۲۵ درصد و استان تهران ۳۰ درصد از وقوع جرم را به خود اختصاص می‌دهند که بیشترین جرائم مربوط به سرقت است بعبارتی یک سوم سرقت در تهران اتفاق می‌افتد اما ۱۰ درصد قتل در تهران رخ می دهد.

به گزارش ایسنا ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ‌با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه‌ توسعه ‌ای با عنوان «رشد و تعالی فردی و سازمانی»، همه یگان‌های نیروی انتظامی را مورد بررسی قرار می‌دهیم که شاخص‌های آن بر پایه دیدگاه‌های مردم، سنجش سازمانی از نگاه مردم،‌ طرح مکنا و حقوق شهروندی می‌باشد.

وی با بیان اینکه امروز گیلان دوازدهمین استانی است که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: گیلان از ۱۰۰ نمره با کسب رتبه ۸۶٫۵ در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته است، که این امتیازدهی بنا بر اقدامات درون سازمانی، حقوق شهروندی،‌ رفتار با متهمان و ارباب رجوع انجام شده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به کاهش جرائم در استان گیلان گفت: ‌کاهش ۷ درصدی تصادفات، ۵۳ درصدی تخلفات سازمانی، سوانح و کاهش جرائم جنایی در استان بسیار چشمگیر است بگونه ای که طی ۸ ماه گذشته ۴۰ مورد جرائم جنایی اتفاق افتاده است و این عوامل، از موارد ارزیابی استان گیلان است.

‌فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شاخص‌های جرم که همه رو به پایین بوده یکی از عوامل تامین امنیت اجتماعی است. از سال گذشته تاکنون وقوع جرائم در استان به جز سرقت روند کاهشی داشته است.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها در انعکاس اخبار دقت داشته باشند؛ مردم باید از طریق افزایش کارایی عمومی به عملکرد ما آگاه شوند نه از طریق تبلیغات رسانه‌ای به این نتیجه دست یابند.

احمد‌ی مقدم با بیان اینکه وقوع جرم در نقاط مختلف متفاوت است، ‌تصریح کرد: شهر تهران ۲۵ درصد و استان تهران ۳۰ درصد از وقوع جرم را به خود اختصاص می‌دهند که بیشترین جرائم مربوط به سرقت است بعبارتی یک سوم سرقت در تهران اتفاق می‌افتد اما ۱۰ درصد قتل در تهران رخ می دهد.

‌فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تاثیرگذاری عوامل اقتصادی در سرقت خاطرنشان کرد: با هدفمندی یارانه‌ها با کاهش سرقت مواجه شدیم اما مجددا با افزایش ارز شاهد افزایش سرقت بوده ایم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |