جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 114463 14:32 1399/07/13
اجرای 50 درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

اجرای 50 درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اجرای 50 درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

اجرای 50 درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از اجرای 50 درصد پروژه شبکه جمع‎آوری فاضلاب این شهر خبر داد.

علی‌اکبر رحمانی با اشاره به اجرای 85 کیلومتر از شبکه جمع‎آوری فاضلاب شهر اسدآباد، اظهار کرد: در سال جاری اجرای هشت کیلومتر دیگر از طرح و یک‌هزار و 500 فقره انشعاب در دستور کار قرار دارد که تاکنون از این میزان برنامه هدف‎گذاری‌شده پنج کیلومتر اجرایی شده و مابقی برنامه نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی رفع 400 حادثه شبکه توزیع بخش شهری و روستایی و 700 حادثه انشعاب در بخش شــهری و روستایی را ازجمله اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان در 6 ماه نخست امسال عنوان کرد و گفت: در نیمه نخست سال جاری پس از 20 سال لایروبی قنات شهر اســدآباد با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد ریال انجام گرفت.

رحمانی تعداد مشترکین آب شهرستان اسدآباد را درمجموع 32 هزار و 300 اشتراک برشمرد و افزود: از این تعداد 20 هزار و 300 مشترک در بخش شهری و 12 هزار مشترک در بخش روستایی بوده که امور آب و فاضلاب شهرستان به آن‌ها خدمات لازم را ارائه می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از تعویض 300 دستگاه کنتور خراب در شهرستان در 6 ماه ابتدای سال جاری خبر داد و تصریح کرد: طی مدت فوق 200 فقره انشعاب آب شهری، 50 فقره انشعاب آب روستایی و 400 فقره انشعاب فاضلاب توسط امور آب فاضلاب شهرستان واگذار شده است.

وی ارتقا و بهبود وضعیت کنونی تصفیه‌خانه شهر اسدآباد را یکی از مهم‌ترین موارد برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته امسال عنوان کرد و گفت: در سال 89 تصفیه‌خانه شهر به روش لاگون هوادهی به بهره‌برداری رسیده و مدول نخست این طرح به ظرفیت 12 هزار مترمکعب در روز به‎زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 500 متر اصلاح شبکه آب‌رسانی در بخش شهری و یک کیلومتر اصلاح شبکه در بخش روستایی شهرستان انجام گرفته است، یادآور شد: درحال حاضر 145 کیلومتر شبکه توزیع آب در بخش شهری و 256 کیلومتر در بخش روستایی شهرستان درحال بهره‌برداری است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |