جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 14747 14:34 1394/05/20
اتهام توزیع چای تاریخ‌گذشته درکشور

اتهام توزیع چای تاریخ‌گذشته درکشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اتهام توزیع چای تاریخ‌گذشته درکشور

اتهام توزیع چای تاریخ‌گذشته درکشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدتی است که در رسانه‌ها بحث بر سر ورود چای‌های تاریخ گذشته به بازار مطرح می‌شود. این چای‌های ارزان‌قیمت که از نظر بهداشتی نیز مشکل‌آفرین است، در حالی قرار است وارد بازار شود که فصل برداشت چای شمال فرا رسیده و این موضوع می‌تواند بازار چای شمال را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

در این راستا، صادق حسنی، مدیراجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال درباره چگونگی ورود این چای تاریخ گذشته به بازار اظهار کرد: سازمان تعاونی روستایی در تاریخ 18 /11/ 91 اقدام به فروش چای سنواتی سال‌های 86، 87 و 88 کرده است و خریدار نیز این چای تاریخ مصرف‌گذشته را که از طرف وزارت بهداشت، اداره استاندارد و معاونت غذا و دارو قابلیت مصرف انسانی ندارند، وارد بازار کرده و در مواردی حتی آن را به کشورهای همسایه صادر کرده است.

مدیراجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال افزود: این قرار داد پس از مدتی توسط سازمان تعاونی روستایی فسخ شده و فرد خریدار نیز اقدام به شکایت از سازمان تعاونی روستایی کرده است. در دادگاه، سازمان تعاونی روستایی محکوم شده و مجبور به تحویل دادن 32 هزار تن چای باقی مانده به خریدار شد. این شخص نیز تصمیم دارد این چای تاریخ مصرف گذشته را در دوره‌ بهره‌برداری چای شمال وارد بازار کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |