جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7138 16:43 1393/08/30
آیت الله جنتی :رهبری و مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای هستند

آیت الله جنتی :رهبری و مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای هستند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آیت الله جنتی :رهبری و مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای هستند

آیت الله جنتی :رهبری و مردم پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای هستند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خطیب جمعه این هفته تهران گفت: بسیج تنها نیروی مقاومت نیست بلکه یک فرهنگ و تفکر است

به گزارش ایرنا، آیت الله احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران افزود: اگر بگوییم هر چه داریم به برکت بسیج است، مبالغه نکرده ایم.

امام جمعه این هفته تهران ضمن تبریک هفته بسیج نیز گفت: در مورد بسیج هر چه بگوییم کم گفته ایم. امام (ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی در مورد رییس سازمان بسیج نیز گفت: از سردار نقدی تشکر می کنم و علاقه بسیاری به وی دارم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه سردار نقدی نقش تعیین کننده ای در بوسنی داشت، افزود: وی نقش موثری در بیرون کردن دشمن و صرب ها از سرزمین های اسلامی داشت و آنجا سرباز و بسیج تربیت کرد.

آیت الله جنتی با یادآوری این موضوع که اکنون هم بسیج در حال صادر شدن است، از جمله در عراق و سوریه، ادامه داد: 'همه آنها فهمیدند که اگر می خواهند با دشمن بجنگند باید نیروی بسیج خود را راه بیاندازند، باید جوانان ها را تربیت بسیجی کنند و مقابل دشمن بفرستند. بنابراین فرهنگ و تفکر بسیجی صادر شده است که مساله کمی نیست.'

خطیب جمعه این هفته تهران در ادامه خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بدانید اگر به خدا توکل و از او استعانت کنید، خدا به شما کمک می کند و رهبر معظم انقلاب و مردم هم پشتیبان شما هستند.

آیت الله جنتی افزود: آنچه می توانم بگویم این است که مراقب باشید ذلت نپذیرید، حواستان جمع باشد عزتی را که خدا به شما داده، حفظ کنید. از آمریکا نترسید، به خدا وصل شوید از دشمنان خدا ببرید که بریده اید و مراقب باشید، ارزشهایی که به دست آورده اید از دست ندهید.

وی اظهار داشت: سالهاست که این مردم، دولت و همه تلاش می کنند مساله هسته ای را به جایی برسانند، آینده خودشان را از این نظر تامین کنند. شما هم پای این حرف بایستید.

امام جمعه این هفته تهران اضافه کرد: نمی دانم در مورد موضوع هسته ای چه بگویم، چون نمی دانم چیست و چه خبر است؟ برخی از مسایل آن گفته می شود و برخی نیز گفته نمی شود که شاید صلاح نیست که گفته شود؛ به همین دلیل نمی توانم بگویم و همه مسایل اینگونه نیست که بتوان بیان کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |