پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 4632 15:13 1393/05/26
آيا محمدرضا شجريان در دولت يازدهم کنسرت مي‌دهد؟

آيا محمدرضا شجريان در دولت يازدهم کنسرت مي‌دهد؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آيا محمدرضا شجريان در دولت يازدهم کنسرت مي‌دهد؟

آيا محمدرضا شجريان در دولت يازدهم کنسرت مي‌دهد؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


  شجريان ابراز اميدواري کرد بتواند در دولت جديد؛ با بوجود آمدن شرايط مناسب؛ پس از سال‌ها کنسرت برگزار کند. او بعداز سال 88 ديگر در ايران کنسرتي برگزار نکرد و کنسرت‌هايش به خارج از کشور محدود ماند.
محمدرضا شجريان؛ يکي از نوادر حال حاضر و زنده‌ي موسيقي ايران است که علاقمندان زيادي دارد اما در سال‌هاي اخير علاقمندان اين هنرمند؛ نتوانستند صداي استاد آواز ايران را به‌صورت زنده بشنوند. به همين دليل تاريخ آخرين اجراي زنده‌ي محمدرضا شجريان به سال‌هاي دور بازمي‌گردد.
به گزارش  ايلنا؛ حسن روحاني(رئيس‌جمهور) در زمان تبليغات انتخاباتي خود از صداي محمدرضا شجريان استفاده کرد و نشان داد که به او و صدايش علاقمند است. بعداز پيروزي روحاني در انتخابات؛ اين اميدواري بوجود آمد که استاد آواز ايران دوباره به صحنه بازگردد و اجراي زنده‌اش را ازسر گيرد. اگرچه هنوز چند و چون و زمان اين اجرا قطعي نشده و گشايشي هم براي پخش دوباره‌ي ربناي شجريان از تلويزيون بوجود نيامده است.
محمدرضا شجريان بعداز روي کار آمدن دولت يازدهم به مناسبت‌ها و به طرق مختلف با دولت همراهي و همکاري و به شکل‌هاي مختلف از آن حمايت کرده است. او شب گذشته(26 مرداد) همراه با علي جنتي(وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي) در مراسم بزرگداشت دهمين سالگرد تاسيسس صندوق حمايت از روزنامه‌نگاران حضور پيدا کرد و اين اميدواري را بوجود آورد که شايد به زودي کنسرت برگزار کند.
شجريان بعداز پايان اين مراسم در پاسخ به اين سوال که آيا در دولت جديد شاهد برگزاري کنسرت ازسوي شما هستيم يا خير به خبرنگار ايلنا گفت: اميدوارم شرايط فراهم شود و کنسرت برگزار کنيم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا در اين شرايط علاقه‌اي به برگزاري کنسرت داريد؛ گفت: بله علاقه دارم و اميدوارم شرايط فراهم شود.
محمدرضا شجريان بعداز سال ?? ديگر در ايران کنسرتي برگزار نکرد و تمام کنسرت‌هايش به خارج از کشور محدود ماند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |