پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 13489 13:26 1394/03/31
آهن‌سازان دلال شدند

آهن‌سازان دلال شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آهن‌سازان دلال شدند

آهن‌سازان دلال شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رئیس اتحادیه آهن‌سازان گفت: خیلی از فعالان این صنف کار خود را تعطیل کرده و در حال حاضر فقط با یک تلفن همراه کار می‌کنند، چون دیگر نیازی نیست که هزینه مالیات و دیگر هزینه‌های جاری را بپردازند؛ بنابراین اکثرا به واسطه‌گری روی آورده‌اند.

حبیب الله بشارتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیاری از کارگاه‌های تحت پوشش اتحادیه آهن سازی در تهران تعطیل یا در شرف تعطیلی است.‌وی مالیات بر درآمد مشاغل و مالیات بر ارزش افزوده را یکی از مهم ترین مشکلاتی عنوان کرد که همه اتحادیه ها با آن درگیر هستند.

بشارتی با بیان اینکه مالیات در حال افزایش غیرکارشناسی است، گفت: مالیات به طور غیرکارشناسانه هر ساله افزایش می‌یابد و این در حالی است که شاید واحد صنفی مربوطه در سال مورد نظر با رکود مواجه شده و فروش چندانی نداشته باشد؛ بنابراین دلیلی ندارد مالیاتش‌ افزایش یابد چون افزایش مالیات در زمان رونق بازار است.

او با بیان اینکه رونق بازار آهن بستگی به ساخت‌وساز دارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر تیرآهن‌ها صادر و ورق آهن وارد می‌شود و این در حالی است که اگر ساختمان‌سازی از رکود خارج شود نیاز به صادرات چندانی نداریم.

وی بیان کرد: با افزایش میزان ساخت و ساز با توجه به نیازی که در داخل به وجود می‌آید تولیداتمان در این حوزه صرف ساخت‌وساز می‌شود ولی با توجه به این‌که در حال حاضر در رکود به سر می‌بریم مجبوریم که صادر کنیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |