جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 180630 13:05 1401/03/03
آمادگی وزارت کار برای توسعه همکاری‌ها با ساحل عاج

آمادگی وزارت کار برای توسعه همکاری‌ها با ساحل عاج

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آمادگی وزارت کار برای توسعه همکاری‌ها با ساحل عاج

آمادگی وزارت کار برای توسعه همکاری‌ها با ساحل عاج

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش چهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «حامد فروزان» در نخستین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی جهت حضور در دومین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور ساحل عاج، ضمن ابراز قدردانی از حضور نمایندگان سازمان‌های مختلف، بیان کرد: طبق دستور «آیت‌الله رئیسی» رئیس جمهور مبنی بر برگزاری کمیسیون‌های مشترک ناظر به ظرفیت‌های بالقوه کشورمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: کشورهای غرب آفریقا می‌توانند محل مناسبی برای ارسال کالاهای ایرانی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی باشند.

فروزان تأکید کرد: یکی از مأموریت‌های ویژه اداره کل امور بین‌الملل وزارت مردم با دستور «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه صادرات و ارتقای تصویر جمهوری اسلامی در جوامع بین‌المللی است. وزارت کار نیز در این روند در تسهیل و رفع موانع موجود با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش خود را خواهد کرد.

 نمایندگان دستگاه‌های مدعو نیز در این نشست تخصصی برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت توسعه همکاری‌های متقابل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در پیش‌نویس سند همکاری بیان کردند.

این نشست با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت ورزش و جوانان، برخی سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، در راستای تدوین و بررسی پیش‌نویس سند توسعه همکاری‌های مختلف اقتصادی، تجاری، اشتغال‌زایی، توسعه محورهای صادرات و واردات و شناخت بهینه ظرفیت‌های بالقوه جهت همکاری با کشور ساحل عاج برگزار شد.

دومین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در تابستان سال جاری در شهر «ابیجان» کشور ساحل عاج برگزار می‌شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |