جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 154619 13:55 1400/06/28
آغاز فروش بلیت‌ های ۵ میلیون تومانی اربعین

آغاز فروش بلیت‌ های ۵ میلیون تومانی اربعین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آغاز فروش بلیت‌ های ۵ میلیون تومانی اربعین

آغاز فروش بلیت‌ های ۵ میلیون تومانی اربعین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا امروز منتظر ارائه لیست زائران تأیید شده در سامانه سماح بودند که با دریافت این لیست از سازمان حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما از امروز اقدام کردند.

نرخ مصوب بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف به مبلغ پنج‌میلیون تومان و مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده است و همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.  

قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر یک‌ طرفه نیز ‌سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.  

سازمان هواپیمایی کشوری امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح،  داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می رود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |