جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 12601 14:29 1394/02/22
آغاز حمایت بورسی 5 بانک بزرگ پس از عید مبعث

آغاز حمایت بورسی 5 بانک بزرگ پس از عید مبعث

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آغاز حمایت بورسی 5 بانک بزرگ پس از عید مبعث

آغاز حمایت بورسی 5 بانک بزرگ پس از عید مبعث

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

روز گذشته در حالی مدیران عامل 5 بانک بزرگ کشور با وزیر اقتصاد تشکیل جلسه دادند که اخبار دریافتی از این جلسه حکایت از تجهیز منابع بانک ها برای حمایت هدفمند بازار سهام پس از عید مبعث دارد.

علی طیب نیا ، وزیر اقتصاد عصر روز دوشنبه با مدیران عامل بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، سپه و ملت جلسه ویژه ای برگزار کرد تا با همفکر آنها بتوان به راهکاری فوری و هدفمند برای حمایت جدی از بازار سهام اقدام کرد. در این جلسه محمد فطانت ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونان اقتصادی و بانک و بیمه وزیر اقتصاد نیز حضور داشتند.

پیگیری خبرنگار فارس نشان می دهد 5 بانک بزرگ کشور ضمن موافقت برای حمایت از بازار سرمایه پس از عید مبعث در شنبه هفته آینده ، کار خود را برای حمایت هدفمند از بورس آغاز خواهند کرد. در این جلسه همچنین مقرر شده بانک‌ها اقدامات لازم را برای حمایت از بورس انجام دهند و دارایی‌های خود را در بازار سهام عرضه کنند.

بر اساس این گزارش هنوز مبلغ مشخصی برای تزریق بانک‌ها به بازار سرمایه اعلام نشده اما گزارش های دریافتی حاکی است از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری وابسته به بانک‌ها و همچنین شرکت‌های بانکی حمایت از بورس از هفته آینده کلید خواهد خورد. به گزارش فارس صبح دیروز انتشار خبر حمایت بانک ها از بازار سرمایه در حالی به بازگشت امید در بازار سهام منجر شد که با ادامه عرضه پر حجم سهام از سوی حقوقی ها و چند شرکت وابسته به بانک ها دوباره نگرانی از بابت افت نماگرهای بورسی در روزهای آینده را دوچندان کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |