پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 108957 16:57 1399/05/26
آرزوی جالب سخنگوی سابق وزارت خارجه

آرزوی جالب سخنگوی سابق وزارت خارجه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آرزوی جالب سخنگوی سابق وزارت خارجه

آرزوی جالب سخنگوی سابق وزارت خارجه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مراسم معارفه «سعید خطیب‌زاده» به‌عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه برگزار شد که در این میان حاشیه ای جالب نیز داشت.

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه با اشاره به روزهای پرحادثه و پر رویدادی که سال گذشته شاهد آن بودیم، گفت امیدوارم در مدتی که آقای خطیب زاده تشریف می آورند و مسئولیت سخنگوی وزارت خارجه را بر عهده می‌گیرند اوضاع کمی آرام تر شود.

سید عباس موسوی در حاشیه برگزاری مراسم تودیع خود که امروز در وزارت خارجه برگزار شده بود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سخت ترین روز کاریش در مدتی که مسئولیت سخنگوی وزارت خارجه را بر عهده داشته چه روزی بوده است؟ گفت: روزهای سخت زیاد داشتیم و اگر یادتان باشد سال ۹۸ روزهای پر رویداد و پر حادثه ای بود .

موسوی خاطرنشان کرد: روز سخت ما روز اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی بود، ما همه از شنیدن این خبر شوکه شدیم و من خودم یک لحظه فکرم کار نکرد. البته پس از آن آمدیم دفتر آقای ظریف و مقدمات کار را برای پیگیری این موضوع فراهم کردیم.

این دیپلمات در ادامه خاطرنشان کرد: تقریباً بقیه اش به لطف خدا خوب بود. به هر حال سختی هایی داشت و گاهی هجمه های دشمن بسیار زیاد بود چون ما کشوری هستیم که حرف برای گفتن داریم، پیام برای دنیا داریم و نمی‌توانیم در گوشه ای بنشینیم و در مورد و مسائل منطقه‌ای و جهانی اعلام موضع نکنیم .

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم در مدتی که آقای خطیب زاده تشریف می آورند اوضاع کمی آرام تر شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |