جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 135454 14:46 1399/12/12
۱۹ زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند

۱۹ زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
۱۹ زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند

۱۹ زندانی جرایم غیرعمد در ماکو آزاد شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد ، محمدی با اشاره به اینکه امسال به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان ماکو، ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند، افزود: این زندانیان با پرداخت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال آزاد شدند.

وی کمک خیرین و انجمن حمایت از خانواده ها را به خانواده های نیازمند تحت پوشش در سال جاری ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هشتم هر ماه هم به نیت و نام مبارک حضرت امام رضا علیه السلام به هشت نفر از خانواده های نیازمند زندانیان نیازمند کمک و مساعدت می شود.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ماکو بیان کرد: این کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت تا از خانواده زندانیان آسیب‌پذیر مخصوصاً در این شرایط کرونایی حمایت شود و آنها از نظر معیشتی و روحی دچار مشکل نشوند.

محمدی از کمک یک میلیاردی و ۳۵۰ میلیون ریالی این انجمن به خانواده های تحت پوشش این انجمن خبر داد و افزود: این کمکها در قالب کمک های معیشتی و سبد غذایی و کمک نقدی به خانواده های تحت پوشش در آستانه سال جدید واگذار می شود.

وی گفت: انجمن حمایت از زندانیان با همت خیرین بزرگوار شهرستان در اسفند ماه سالجاری در قالب ۱۳۵ میلیون تومان کمک به حامیان خود انجام داده است، افزود: این کمک ها در قالب ۵۷ میلیون تومان وجه نقد و به ارزش ۷۸ میلیون تومان سبد کالا به خانوار مساعدت شد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان تا پایان بهمن ماه این مساعدت ها صورت گرفته است، افزود: در طول سال ۶۲۷ میلیون تومان در قالب سبد کالا و وجه نقد و سایر موارد به خانوار های تحت پوشش انجمن کمک شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |