جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 153659 08:50 1400/06/21
وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

وزیر ارتباطات: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

  • به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین وداع با پیکر مطهر محمد اینانلو شهید مدافع حرم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: باعث خشنودی است که در ابتدای دوران خدمتگزاری در این وزارتخانه مهم و راهبری این توفیق نصیب من شد که در این محفل نورانی حاضر شوم و به‌واسطه روح بلند این شهید عزیز و بزرگوار و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بتوانیم کارهای خود را با تبرک و توسل به روح بزرگ این شهدای عزیز پیش ببریم.

وی افزود: من در ابتدا به خانواده شهید اینانلو تبریک می‌گویم که این افتخار را داشته‌اند تا یکی از مجاهدان این سرزمین را در دامان خود پرورش دهند و ما امروز به وجودشان افتخار کنیم. این واقعاً جای تبریک دارد که حاصل و ثمره عمر آدم چنین جوان برومندی باشد که از همه زندگی خود بگذرد تا مسیر انقلاب و نظام انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه خوشا به سعادت کسانی که پایان عمرشان به شهادت ختم می‌شود گفت: آخر عمر همه ما مرگ است؛ کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ (هر نفسی طعم مرگ را خواهد چشید). خوشا به حال آن‌هایی که وقتی در منزل ابدی‌شان قرار می‌گیرند سربلندند و در روز قیامت خداوند به وجودشان می‌بالد.

زارع پور با طرح این سوال که چه کنیم که به این مرحله برسیم؟ گفت: به اعتقاد من زمان‌شناسی و تکلیف‌مداری دو عنصری است که می‌تواند عاقبت ما را ختم به خیر کند؛ اینکه در هر برهه‌ای بدانیم تکلیف ما چیست و به آن تکلیف عمل کنیم. زمانی در هشت سال دفاع مقدس عرصه جهاد و شهادت تکلیف ما بود و اجازه ندادیم در آن دوره یک وجب از خاک سرزمینمان به دست بیگانگان بیفتد و توانستیم استقلال کشورمان را حفظ کنیم؛ و در دوره‌ای دیگر تکلیفان حضور در میدان سازندگی بود و روز دیگر در عرصه‌های علمی.

وی با بیان اینکه امروز جبهه جدید در فضای مجازی است، گفت: حفظ استقلال کشور در این فضای مهم و راهبردی تکلیف و وظیفه‌ای است که بر دوش تک‌تک اعضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه جوانان نخبه این کشور قرار دارد تا بتوانیم در این برهه از زمان از فرهنگ، امنیت و اقتصادمان در این فضا حفاظت کنیم و بلکه بتوانیم از ابزار فضای مجازی برای نشر فرهنگی که همین شهدا برای آن جانشان را کف دستشان گذاشتند_ یعنی فرهنگ ایثار و شهادت_ استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ده‌ها شهیدی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: تک‌تک این شهدا می‌توانند سرمایه‌ای برای ما باشند که بتوانیم این مسیر سخت، پر پیچ‌وخم و حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه جهاد، ایثار و شهادت احتیاج داریم که تجلی آن در کار و مجاهدت در حل مشکلات کشور و مردم ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی گفت: امیدوارم به برکت روح شهدا این توفیق نصیب ما شود تا بتوانیم تکلیف‌مان را درست انجام دهیم و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و همه‌کسانی که برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی زحمت کشیدند بتوانند سرشان را با افتخار بالا بگیرند.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پدر شهید اینانلو در کنار پیکر فرزند شهیدش بابیان اینکه خدا را شاکریم که مدیران جهادی سر کار هستند و قدر شهدا را می‌دانند گفت: امروز شاهد حضور مدیران جوانی هستیم که می‌توانند راه شهدا به‌ویژه فرزند شهید ما را ادامه دهند.

وی خطاب به فرزندش گفت: محمدم این مدیرانی که سر کار آمده‌اند قول می‌دهند که با اقدامات و عملکردشان، من و امثال من که پدر شهید هستیم نزد مردم شرمنده نباشیم.

پدر شهید اینانلو گفت: از همه‌کسانی که امروز در این مراسم شرکت کردند درخواست می‌کنم که مسیر شهدا را پیش بگیرند و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |