جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 113959 15:12 1399/07/09
وام دهی به روستاییان آسان می شود

وام دهی به روستاییان آسان می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وام دهی به روستاییان آسان می شود

وام دهی به روستاییان آسان می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از مهر، اصغر نوراله زاده در مورد صندوق‌های خرد، اظهار داشت: تاکنون ۲۴۷۰ صندوق خرد ایجاد کرده‌ایم و آنطور که برنامه‌ریزی شده تا سال آینده، باید با ایجاد ۲۵۰۰ صندوق دیگر، تعداد صندوق‌های خرد کشور را به ۵ هزار صندوق برسانیم.

رئیس صندوق کارآفرینی امید افزود: هزار عدد از این صندوق‌ها با همکاری سازمان بسیج در قالب تعاونی تشکیل خواهد شد و هزار عدد دیگر نیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ۵۰۰ عدد دیگر نیز با همکاری وزارت کشور تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه صندوق‌های خرد به نوعی نظام تأمین مالی محلی هستند، گفت: از این به بعد به جای اینکه اهالی روستا به صندوق کارآفرینی مراجعه کنند و وام با ضمانت‌های ما بگیرند، از این صندوق‌های خرد وام با ضمانت‌های محلی می‌گیرند و شاید چک و سفته هم ندهند و می‌توانند بر اساس شناختی که از هم دارند وام را از صندوق بگیرند.

نوراله زاده افزود: شخصی که نیاز به سم، بذر، وسیله یا هر چیز دیگری دارد با مراجعه به صندوق‌های خرد سریع و راحت وام را می‌گیرد، اما اگر به صندوق کارآفرینی مراجعه کند شاید ۶ ماه در صف بماند. وی ادامه داد: مدیرعامل سفته به ما داده است و افراد سپرده گذاشته‌اند از این رو متعهدند و مشکلی ایجاد نمی‌شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |