شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 129682 14:12 1399/10/30
رئیس شورای سیاستگذاری ایران شابز: سومین دوره نمایشگاه ایران شابز تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ایران شابز: سومین دوره نمایشگاه ایران شابز تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رئیس شورای سیاستگذاری ایران شابز: سومین دوره نمایشگاه ایران شابز تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ایران شابز: سومین دوره نمایشگاه ایران شابز تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

شورای سیاستگذاری نمایشگاه ایران شابز (نمایشگاه تخصصی بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه) با اولویت قراردادن صیانت از جان و سلامتی فعالان صنعت، مشارکت‌کنندگان، مهمانان و بازدیدکنندگان امسال این نمایشگاه را برگزار نمی‌کند.
علی اژدرکش رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه ایران شابز در گفتگو با خبرنگار جهان اقتصاد با بیان این مطلب افزود: به‌رغم استقبال و درخواست‌های متعدد فعالان صنعت کفش، کیف و کالای ورزشی و همچنین تامین کنندگان مواد اولیه، برای برگزاری دوره سوم نمایشگاه، نگرانی از آسیب دیدن حتی یک نفر در اثر شیوع ویروس کرونا، موجب شد تا شورای سیاستگذاری برگزاری دوره سوم ایران شابز را به تابستان سال آینده موکول کند.
وی با یادآوری برگزاری موفقیت آمیز دو دوره اول نمایشگاه تخصصی بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه، اظهار داشت: ایران شابز با رویکردی متفاوت و توجه به صنعت مد به عنوان صنعت مادر و بالادستی صنایعی چون کفش، کیف و پوشاک در راستای برندسازی کار خود را آغاز کرد.
رییس اتحادیه صنف کفش‌های ماشینی ادامه‌داد: حمایت از برندهای نوپا و کوچک و تقویت برندهای بزرگ و با سابقه در دو بخش مواد اولیه و کالای نهایی سرلوحه و هدف اصلی این نمایشگاه است.
وی در تشریح استراتژی که ایران شابز برای برندسازی در صنعت کفش و کیف کشور تدوین نمود، اظهارداشت: یکی از رفتارهای اشتباه این است که برای فروش کالا از اسامی و برندهای خارجی که مالکیت آن با طرف ایرانی نیست سو استفاده شود این سیاست غلط باعث تولید ناپایدار بوده و در نهایت به ضرر واحد تولیدی منتهی می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ایران شابز افزود: پله اول برای داشتن یک برند، تعریف اسم تجاری است و البته تاکید می‌کنم این به معنی داشتن یک برند نیست، چراکه یک برند در بر گیرنده سیاست‌ها و ارزش‌های مجموعه و پیام خاص برای مصرف‌کننده است و در واقع یک بسته کامل ارائه می‌شود نه صرفا یک محصول .
وی‌ در مورد تفاوت نام تجاری و برند توضیح داد: آنچه در قالب برند به مشتری عرضه می‌شود شامل کیفیت تضمین شده، طرح و نگاه طراحی با ثبات، خدمات فروش و پس فروش، سیاست قیمت گذاری و گزینه‌هایی از این دست می‌باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف تهران گفت: یک برند الزاما همه شاخصه های برتر یک محصول را در بر نمی‌گیرد، بلکه بر اساس سیاست‌های خود معیارهایی را برای محصولات خود تعریف کرده و آنها را حفظ می‌کند.
وی با اشاره به اینکه محوریت نمایشگاه ایران شابز حمایت و معرفی برندهای صنعت کفش و کیف و کالای ورزشی ایران به بازارهای داخلی و خارجی است، تصریح کرد: در شرایطی که مجوزهای لازم برای برگزاری نمایشگاه در ماه‌های پایانی سال فراهم شده است، اما با در نظر گرفتن شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه را به سال آینده موکول کردیم.
رییس شورای سیاست‌گداری ایران شابز گفت: علاوه بر اهمیت صیانت از جان و سلامتی مردم، باید به این مهم نیز توجه کرد که ویروس کرونا غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است با تغییر شرایط و تکرار موج‌ فراگیر دیگر، برگزاری نمایشگاه در ماه‌های بهمن و اسفند لغو شود و این موضوع برای برگزارکننده و مشارکت کنندگان آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد.
اژدرکش افزود: به عنوان یک خبر خوب به شرکت کنندگان ایران شابز اعلام می کنم که در حال مذاکره با چند مرکز نمایشگاهی می باشم تا دور سوم ایران شابز را با شرایط بسیار ویژه و کاملا حمایتی برگزار نماییم . چرا که معتقدیم در سال جهش تولید و در شرایط سخت اقتصادی موجود و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا ، جامعه زحمت کش این صنف لایق بهترین حمایتها می باشد .



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |