جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 151793 11:26 1400/06/04
خزان به شلمان می رسد

خزان به شلمان می رسد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
خزان به شلمان می رسد

خزان به شلمان می رسد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایشگاه «خزان» با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی در نگارخانه شَلمان تهران در روزجمعه ۲۶ شهریورماه در آستانه آغاز فصل پاییز گشایش خواهد یافت.

علی مزارعی، مدیر این نگارخانه با اعلام این مطلب افزود: برگزاری پیوسته و منظم نمایشگاه‌های هنری در رشته‌های گوناگون در پیوند هرچه بیشتر هنرمندان و مخاطبان آنها بسیار موثر بوده و این امر یکی از بهترین روش‌های ترویج و گسترش هنر و فعالیت‌های مرتبط  در سطح جامعه است.

وی در ادامه از راه‌اندازی گالری مجازی شلمان در آینده نزدیک خبر داد که در شرایط فعلی موجب تسهیل بازدید آثار نمایشگاه‌های این نگارخانه برای عموم علاقه‌مندان از اقصی نقاط دنیا خواهد شد.

بهداد نجفی، هنربان این رویداد که خود نیز با آثار سبک آبستره اکسپرسیونیسم در این نمایشگاه شرکت کرده است گفت این رویداد هنری دومین نمایشگاه فصلی در این نگارخانه است که وی از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر ایفای نقش هنربان با آثار نقاشی خود نیز در آن شرکت نموده و قصد دارد این مسیر را با برگزاری نمایشگاه‌های گروهی با محتوای زمستان و بهار با حضور هنرمندان صاحب نام در نگارخانه شلمان ادامه دهد.

در این نمایشگاه آثار نقاشی و عکس با سبک و تکنیک آزاد از ۱۰ هنرمند که به ترتیب الفبا عبارتند از فرامرز احمدپور، کامبیز حضرت‌پور، یوسف شجری‌اقدم، الهام شیروی، مهدیس کاوه‌مهر، مسیحا ماندگار، علی مزارعی، پرویز معزز، پروین مقدم و بهداد نجفی اسدالهی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه خزان در نگارخانه شلمان به آدرس تهران، خیابان میرداماد، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول از ۲۶ شهریور تا ۴ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی پذیرای هنرمندان و عموم هنردوستان گرامی است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |