جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 124915 13:36 1399/09/26
خانه کتاب قشم افتتاح شد

خانه کتاب قشم افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
خانه کتاب قشم افتتاح شد

خانه کتاب قشم افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، هاجر مظاهری، مدیر خانه کتاب قشم در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، برآورده کردن نیازهای فرهنگی، آموزشی و سرگرمی اقشاری از مردم قشم را دلیل اصلی راه‌اندازی این مکان فرهنگی در یک مجتمع تجاری اعلام کرد. 

وی با اشاره به اینکه در خانه کتاب قشم به‌غیراز کتاب، انواع بازی‌های فکری نیز به علاقه‌مندان بخصوص کودکان و نوجوانان قشم عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این مکان محلی برای برگزاری جلسات انجمن‌های فرهنگی ادبی ازجمله انجمن قلم، انجمن شعر و انجمن‌های مختلف هنری و حرفه‌ای در نظر گرفته‌شده است تا به‌طور مستمر میزبان فرهیختگان ادبی و هنری قشم باشیم.

به گفته مظاهری آموزش رایگان بازی‌های فکری به کودکان و نوجوانان در محل غرفه‌های این خانه کتاب و همچنین در نظر گرفتن غرفه‌ای برای عرضه محصولات صنایع‌دستی قشم از دیگر امکانات این مکان فرهنگی است.

گفتنی است خانه کتاب قشم با مساحت 700مترمربع شامل هشت غرفه کتاب و 11غرفه بازی‌های فکری در مجتمع تجاری فردوسی قشم راه‌اندازی شده است. در غرفه‌های کتاب انواع کتاب با مضمون مذهبی، کودک و نوجوان، روانشناسی، کمک‌آموزشی، ادبیات، رمان‌های ایرانی و خارجی و کتاب‌های شعر عرضه می‌شود.

در خانه کتاب قشم که همه‌روزه از ساعت 9صبح تا 11شب و 14تا 21 در روزهای تعطیل دایر است، کتاب‌ها با 10الی35درصد و بازی‌های فکری با 5الی 15درصد تخفیف هم‌زمان با برگزاری جشنواره کتاب ارائه می‌شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |