پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 144978 19:08 1400/03/25
تغییر برند برای انتقال انرژی

تغییر برند برای انتقال انرژی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تغییر برند برای انتقال انرژی

تغییر برند برای انتقال انرژی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ترجمه یوسف موسایی

رئیس و مدیر عامل توتال ، پاتریک پویانه اعلام کرد که هیئت مدیره تصمیم به تغییر نام این شرکت به Total Energies گرفته است. این شرکت در جلسه سالانه شرکت در تاریخ 28 مه این تغییر را به سهامداران پیشنهاد کرد. پس از تصویب این قطعنامه، توتال رسماً به Total Energies تبدیل می شود.

نام جدید به همراه خود تعهد جدید می آورد، این صریحاً آنچه که توتال می خواهد باشد را نشان می دهد یک ابر شرکت نفتی در جهانی با انرژی بیشتر و میزان کمتر انتشار گازهای گلخانه ای.

Total Energies می گوید ماموریت ما تبدیل شدن به یک شرکت با گستر انرژی های جدید هستیم ، اما همچنین تعهدات خود را جهت رضایتمندی مشتریان حفظ می کنیم و همچنین تعهد کامل ما به مسئله آب و هوا ، که بسیار مهم و برای بشریت حیاتی است.

توتال از جمله شرکت های بوده و هست که همیشه از اهداف موافقت نامه پاریس پشتیبانی کرده است ، به همین دلیل در سال 2016 حرکت قابل توجهی را از این شرکت به سمت انرژی های جدید دیده ایم ، بنابراین این شرکت می توانیم به وظیفه خود برای تأمین انرژی مقرون به صرفه تر ، قابل اطمینان تر و پاک تر ، به بهترین شکل عمل کند .

تولید انرژی بیشتر و انتشار کمتر گازهای گلخانه ای چالش های هستند که جهان و به ویژه بخش انرژی با آن ها روبرو هستند و توتال نیز برنامه های بلند مدتی برای این چالش ها دارد . این یک حرکت بزرگ ، تحولی برای تبدیل شدن به یک شرکت مسئول انرژی است که توسعه پایدار را در قلب استراتژی خود قرار می دهد.

هیئت مدیره توتال بر این باور هستند این تحول در هویت توتال ریشه دوانده است از این رو تمامی تصمیمات در این خصوص را با سرعت بالایی عملیاتی کرده اند .

طی گزارشات اعلام شده درآمد شرکت توتال چیزی بالغ بر 10 میلیارد دلار برآورد شده است ، به ویژه در دارایی های میدان‌های نفتی کانادا، که خالص 7.2 میلیارد دلار در سال 2020 را اعلام شده است. توتال در سال 2020 با دو بحران بزرگ روبرو است: اول همه‌گیری کرونا که به شدت بر تقاضای جهانی انرژی تأثیر گذاشت و دوم بحران قیمت نفت که قیمت نفت برنت را در سه ماهه دوم سال 2020 به زیر 20 دلار در هر بشکه رساند است .

توتال پس از کاهش هزینه‌های عملیاتی 1/1 میلیارد دلاری در سال 2020 نسبت به سال 2019 ، پس انداز اضافی 5/0 میلیارد دلار در سال 2021 را هدف قرار داده است. توتال با قطعیت دربرنامه های توسعه و احداث  انرژی های تجدید پذیر و پاک سرمایه گذاری می کند کارشناسان بر این باور هستند ارزش این سرمایه گذاری12 میلیارد دلار در سال 2021 پیش بینی شده است‌، درحالی است که در صورت تقویت صنعت نفت و گاز، انعطاف پذیری برای ایجاد سرمایه‌گذاری های اضافی را حفظ می کند. در سال 2021 ، توتال بیش از20 درصد سرمایه گذاری خالص خود را به انرژی‌های تجدیدپذیر و برق اختصاص خواهد داد. در حال حاضر توتال بیش از 20 گیگاوات تولید پراکنده برق از پروژه های خاص خود در سرتا سر دنیا کسب درآمد دارد .

توتال با تغییر نام خود  Total Energies یک هویت بصری جدید اتخاذ کرده است که در وب سایت شرکت قابل مشاهده است. Total Energies بیان کننده این موضوع می باشدکه تغییر نام از نظر استراتژیک تبدیل شرکت به یک شرکت انرژی گسترده است.

این نام جدید و هویت بصری جدید ایده های بلند پروازانه ای هستند که توتال قاطعانه برای خود ترسیم کرده است. این شرکت گسترده انرژی متعهد به تولید و تأمین انرژی هایی است که همیشه مقرون به صرفه تر ، قابل اطمینان تر و پاک تر هستند. این دور نما را میتوان در بیانیه ای که توتال در سایت خود منتشر کرده است و توسط مدیرعامل آن ارائه شده کاملاً حس کرد آقای پاتریک پویانه در مورد تغییر نام می گویند انرژی زندگی است. همه ما به آن نیاز داریم و این منبع پیشرفت است بنابراین برای کمک به توسعه پایدار کره زمین که با چالش آب و هوایی روبرو هستیم ، ما با هم به سمت انرژی های جدید پیش می رویم روش های تولید انرژی مورد نیازخود را دوباره بررسی و اختراع می کنیم و این سفر انرژی مربوط به ماست جاه طلبی ما این است که در انتقال انرژی یک بازیکن کلاس جهانی باشیم، به همین دلیل توتال در حال تبدیل شدن و تبدیل شدن به Total Energies است .

Total Energies خود را به عنوان یک شرکت انرژی گسترده توصیف می کند که انرژی را در مقیاس جهانی تولید و به بازار عرضه می کند این شرکت که در حال حاضر با تولید روغن و سوخت های زیستی، گاز طبیعی ، استخراج نفت و انرژی های تجدیدپذیر و تولید برق ، طیف وسیعی از خدمات انرژی پاسخ می دهد قصد دارد با آموزش کارمندان خود که 105000 کارمند در بیش از 130 کشور جهان می باشند با سرعت بیشتری به سمت جلو حرکت کند .

در پایان می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد «انرژی زندگی است»همه ما به آن نیاز داریم و این منبع پیشرفت هر کشوری است بنابراین امروز، برای کمک به توسعه پایدار کره زمین که با چالش آب و هوا روبرو است ما با هم به سمت انرژی های جدید و تجدیدپذیر پیش برویم .



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |