پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 163953 20:40 1400/09/10
تاکید مدیرعامل جدید شهروند بر بازنگری در حوزه راهبردها:  شاهد تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه های شهروند خواهیم بود

تاکید مدیرعامل جدید شهروند بر بازنگری در حوزه راهبردها: شاهد تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه های شهروند خواهیم بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تاکید مدیرعامل جدید شهروند بر بازنگری در حوزه راهبردها:  شاهد تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه های شهروند خواهیم بود

تاکید مدیرعامل جدید شهروند بر بازنگری در حوزه راهبردها: شاهد تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه های شهروند خواهیم بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد ، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهروند با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهروند برگزار شد.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرجلیل نگارنده گفت: به طور کلی حوزه اقتصاد شهری نیازمند تحولی است که متاسفانه در تمام سال‌های گذشته نادیده گرفته شده، اندیشه احداث و تأسیس فروشگاه‌های شهروند در دهه هفتاد اقدام بجا و درستی بود که ساختار آن با گذشت زمان نتوانست همسو با نیازها و تغییرات بروزرسانی شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اجرای برنامه‌های راهبردی در حوزه اقتصاد شهری تصریح کرد: با بررسی‌ها و ظرفیت‌ سنجی‌هایی که صورت گرفته تلاش کردیم نسبت به گردآوردی و تدوین برنامه‌های راهبردی برای تمام مجموعه‌های اقتصادی در شهرداری تهران اقدام کنیم، امیدوار هستیم با اجرای دقیق این برنامه‌ها ضمن عبور از شرایط فعلی بتوانیم یک منشاء خیر و اثر ماندگار برای آیندگان بجا بگذاریم.

وی  گفت: داشتن برنامه‌های راهبردی و داشتن یک افق بلند مدت مساله بااهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نداشتن چشم انداز و درگیری با روزمرگی مانند آفت می‌تواند در بلند مدت مجموعه را با آسیب‌های جدی روبرو کند.

داود قربانیان مدیرعامل جدید شهروند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به تاکیدات معاونت مالی و اقتصاد شهری در تبیین سیاست گذاری‌‌های جدید خاطرنشان کرد: فعالیت و حضور در صنعت خرده فروشی حائز ویژگی‌هایی است که لازمه آن داشتن تخصص لازم در خصوص تامین‌کنندگان، شناخت رقبا، حوزه crm، تبلیغات و بسیاری از حوزه‌های تخصصی دیگر است که امیدوار هستیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی عملکرد مناسبی در این صنعت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازنگری در حوزه راهبردها مساله‌ای مهم و ضروری است افزود: لزوم بازنگری در سیاست‌های کلان اعم از مدیریت نیروی انسانی، توسعه و بروزرسانی فروشگاه‌ها یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که در دوره جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

قربانیان در ادامه ابراز امیدواری کرد در آینده اساسنامه شرکت شهروند نیز در نهادهای مربوطه مورد بازنگری قرار  گیرد تا بتوانیم با همکاری یکایک همکاران شاهد یک تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه‌های شهروند باشیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |