جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 195936 12:45 1401/06/28
بخش خصوصی راهی برای توسعه اقتصادی کشور

بخش خصوصی راهی برای توسعه اقتصادی کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بخش خصوصی راهی برای توسعه اقتصادی کشور

بخش خصوصی راهی برای توسعه اقتصادی کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، «مسعود خوانساری» در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره امین‌الضرب با بیان اینکه اقتصاد ایران دولتی و نفتی است. اظهار داشت: باید نگاه به بخش خصوصی متمرکز شود؛ زیرا کشورها از طریق توسعه اقتصادی به سلامت، رفاه و امنیت دست پیدا می‌کنند.

وی افزود: کشورهای جهان توانستند با توسعه اقتصادی به تمام جوانب رشد یک کشور دست پیدا کنند، در ایران نیز می‌توان با کمک بخش خصوصی به رشد بیشتری دست یافت.

خوانساری خاطرنشان کرد: توسعه و رونق اقتصادی بدون رجوع به سوابق و استفاده از تجربیات گذشته نمی‌تواند اتفاق رخ دهد و جشنواره فرهنگی امین‌الضرب بر همین پایه شکل گرفت تا با نگاه به سابقه اقتصاد و تجارت، آینده را دنبال کنیم.

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی تهران با سابقه ۱۳۸ساله تشکیل، کهن‌ترین نهاد محسوب می‌شود، تاکید کرد: یکی از بنیان‌گذاران کارآفرین و تاجر امین‌الضرب بود که به همین دلیل این جشنواره نیز به آن نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه جوانان نیز با وجود مشکلات با امید به این مسیر ادامه دهند، تصریح کرد: در دوره قحطی و نابه سامانی و تمام مشکلات تاریخی ایران در گذشته، مردان بزرگی بودند که مشکلات را به دوش بکشند و امروز نیز راه آنها ادامه دارد.

خوانساریگفت: در این میان نباید نقش رسانه را نادیده گرفت که می‌تواند نقطه اتصال دولت و نهادهای مردمی باشد و با شرح اوضاع، توجه را به نقاط کور اقتصاد جلب کند.

در پایان این آیین. برگزیدگان بخش‌های مختلف خبری معرفی شدند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |