شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 138393 14:59 1400/01/30
افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی پارس خودرو تصویب شد

افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی پارس خودرو تصویب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی پارس خودرو تصویب شد

افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی پارس خودرو تصویب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، مجمع فوق العاده شرکت پارس خودرو با حضور بیش از 78 درصد سهامداران برای تصویب و اعلام افزایش سرمایه 400 درصدی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برگزار شد.

بر اساس تصمیمات این مجمع فوق العاده، افزایش سرمایه شرکت پارس خودرو از 2 هزار و 272 میلیارد تومان به 11 هزار و 357 میلیارد تومان افزایش یافت.

گفتنی است این افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین، مازاد تجدید ارزیابی ساختمان ها، محوطه سازی، تاسیسات ساختمان، ماشین آلات و ابزار آلات، قالب ها و فیکسچرها، لیفتراک ها و دارایی های نامشهود به میزان 90هزار و 848میلیارد و 2 میلیون و 477 هزار ریال اعمال و به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است.

پارس خودرو با این افزایش سرمایه 400 درصدی قدم بزرگی را برای جذب سرمایه گذاری های جدید، رشد تولید و تحقق اهداف والای شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری و مزین شده است برداشت.

در این مجمع مصطفی مدبر مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تمرکز این شرکت بر روی تولید داخل و افزایش کیفیت محصولات گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، پارس خودرو توجه ویژه ای به پتانسیل های داخلی و بومی سازی قطعات دارد و ضمن برنامه افزایش تولید، ارتقا کیفی محصولات را هم در دستور کار خود قرار داده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |