پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 106893 20:42 1399/04/14
افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری

افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری

افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

همزمان با بزرگداشت روز قلم ، نخستین كتابخانه تخصصی گردشگری در ستاد گردشگری شهرداری تهران و رونمایی از کتاب گزیده چکیده پایان نامه های گردشگری با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در حاشیه افتتاح این کتابخانه گفت: کتابخانه تخصصی گردشگری دارای 750 عنوان کتاب است، که بالغ بر 90 در صد کتاب ها با موضوع گردشگری می باشد.

 وی در ادامه با بیان اینکه در حدود 40 عنوان کتاب لاتین در کتابخانه موجود و در حال افزایش می باشد افزود:

این کتابخانه مورد حمایت و در فهرست کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران می باشد که در ادامه راه کتاب شناسی گردشگری نیز تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: نشریات گردشگری و حکایت های تهران نیز در حال جمع آوری و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه کاظمی افزود: امروز نیز شاهد رونمایی از کتاب گزیده چکیده پایان نامه های گردشگری که شامل 250پایان نامه در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد بودیم، که می تواند مورد علاقه دانشجویان و علاقمندان این حوزه واقع گردد.

در ادامه این مراسم حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی با اظهار امیدواری در جهت توسعه بیشتر این کتابخانه و به فال نیک گرفتن این اتفاق فرهنگی در این حوزه گفت: با تصویب شورای شهر ما باید هر چه سریعتر نسبت به ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران اقدام و شهرداری تهران نیز پیگیر این اتفاق مهم باشد.

در ادامه محمد رضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مناسب است که بخش لاتین کتابخانه تقویت و خدمات شایسته تری به گردشگران و شهروندان در این حوزه ارائه شود.

 مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران گفت: ما کمک می کنیم ساختمان مناسب تری برای ستاد گردشگری جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان و گردشگران در نظر گرفته شود.

این مراسم با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، محمد رضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی کاظمی اسفه مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7، مهدی شیرزاد رئیس ستاد مدیریت محله، سید محی الدین فاضلیان مدیر کل برنامه ریزی معاونت اجتماعی و فرهنگی گردشگری و تعداد محدودی از خبرنگاران برگزار شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر کتاب ها فقط به صورت حضوری قابل استفاده هستند و علاقه مندان برای جستجو و درخواست عضویت کتابخانه تخصصی گردشگری می توانند به سایت کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به آدرس tlib.tehran.ir مراجعه نمایند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |