جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 1643 15:04 1393/02/13
‎آغاز استرداد وجوه پذيره‌نويسان بانک آريا

‎آغاز استرداد وجوه پذيره‌نويسان بانک آريا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
‎آغاز استرداد وجوه پذيره‌نويسان بانک آريا

‎آغاز استرداد وجوه پذيره‌نويسان بانک آريا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارسرمايه : اشخاصي حقيقي که از طريق شعب بانک ملت اقدام به پذيره نويسي سهام بانک آريا کرده­ اند، مي­ توانند با در دست داشتن اصل و کپي کارت ملي، شناسنامه و فيش واريزي (برگ خريد سهام بانک آريا) و اشخاص حقوقي با ارائه معرفي­ نامه نماينده تام ­الاختيار (با امضاي صاحبان مجاز )، آگهي آخرين تغييرات و اساسنامه شرکت از امروز يکشنبه (14 ارديبهشت ماه )93 به همان شعبه­ اي که در آن اقدام به پذيره­ نويسي کرده ­اند، مراجعه و وجوه خود را از شعبة مربوطه دريافت کنند ‎.
‎رئيس ادار? نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمايه‌اي سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص استرداد وجوه پذيره نويسان بانک آريا اظهار داشت: پيرو پيگيري‌هاي بعمل آمده از دادستاني کل کشور درخصوص استرداد وجوه پذيره‌نويسان بانک آريا (سهامي عام در شرف تأسيس)، اسامي اشخاص حقيقي و حقوقي که مي‌بايست مبالغ مربوط به پذيره‌نويسي اولي? بانک آريا (سهامي عام) به آنان مسترد گردد از سوي دادستاني به اين سازمان اعلام شد‎.
‎غلامرضا ابوترابي افزود: با هماهنگي­ هاي صورت گرفته با مسئولين بانک مرکزي  مبلغي که از سوي دادستاني اعلام گرديده از سوي اين بانک عودت داده شد. براين اساس اشخاصي حقيقي که از طريق شعب بانک ملت اقدام به پذيره نويسي سهام بانک آريا کرده­ اند، مي­ توانند با در دست داشتن اصل و کپي کارت ملي، شناسنامه و فيش واريزي (برگ خريد سهام بانک آريا) و اشخاص حقوقي با ارائه معرفي­ نامه نماينده تام ­الاختيار (با امضاي صاحبان مجاز )، آگهي آخرين تغييرات و اساسنامه شرکت از روز يکشنبه (14 ارديبهشت ماه )93 به همان شعبه­ اي که در آن اقدام به پذيره­ نويسي کرده ­اند مراجعه و وجوه خود را از شعبة مربوطه دريافت کنند‎.    
‎ابوترابي متذکر شد: در صورتي که دريافت وجه توسط نماينده قانوني شخص صورت مي گيرد، ضروري است نماينده قانوني علاوه بر مدارک اشاره شده، اصل و تصوير وکالتنامه معتبر خود را نيز ارائه نمايد‎.
‎وي ادامه داد: اشخاصي که از طريق کارگزاري­ هاي عضو فرابورس ايران اقدام به پذيره نويسي سهام بانک يادشده نموده­ اند با در دست داشتن اصل و کپي کارت ملي، شناسنامه مي­ بايست به همان کارگزاري که در آن اقدام پذيره­نويسي نموده­ اند مراجعه و نسبت به معرفي شماره شبا حساب خود اقدام نمايند‎.
‎ابوترابي يادآور شد: بديهي است پس از اعلام شماره مربوطه، وجوه آنان ظرف مدت 48 ساعت از سوي شرکت سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه (سهامي عام) به حساب آنان واريز خواهد شد‎.
‎وي افزود: اين دسته از پذيره­ نويسان از مراجعه حضوري به شرکت سپرده گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه (سهامي عام) خودداري نمايند زيرا امکان پرداخت وجه بصورت مستقيم و بدون اعلام قبلي کارگزاري­ هاي ياد شده ميسر نخواهد بود‎.
‎رئيس ادار? نظارت بر ثبت و انتشار اوراق بهادار سرمايه‌اي اظهار داشت: پرداخت وجه به برخي از اشخاص حقيقي و حقوقي که اقدام به پذيره­ نويسي سهام بانک آريا کرده اند از سوي دادستاني اعلام نشده که اين موضوع نيز درحال پيگيري است که به محض اعلام آن از سوي دادستاني به اطلاع آنان خواهد رسيد.‏



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |