جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3013 14:40 1393/04/14
کودک آمریکایی در گرما پخت

کودک آمریکایی در گرما پخت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کودک آمریکایی در گرما پخت

کودک آمریکایی در گرما پخت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مردی در آمریکا متهم شده که کودک خود را با رها کردن در خودرو در هوای گرم، کشته است


.به گزارش ایسنا، قرار است این مرد به اتهام قتل کودک ۲۲ ماهه‌اش محاکمه شود. یکی از کارآگاهان پرونده در دادگاه ایالت جورجیا تاکید دارد که این تراژدی یک سهل‌انگاری ساده نبوده بلکه "جاستین راس هریس"، پسرش به نام کوپر را با نیت قبلی کشته است.
"فیل استودارد"، کارآگاه منطقه "کاب" در شمال ایالت جورجیا گفت: هریس مدتی از وب‌سایت‌های مخالف داشتن فرزند بازدید می‌کرده است.
این در حالی است که پدر کودک به دادگاه گفته فراموش کرده بوده که کودکش در داخل خودرو مانده است.
صبح روز ۱۸ ژوئن، قرار بود هریس کودک ۲۲ ماهه خود را به مهدکودک ببرد اما او به پلیس گفته به سمت محل کارش رفته در حالی که فراموش کرده پسرش در صندلی مخصوص کودکان در عقب ماشین نشسته است.
آن روز عصر، دما در منطقه "کاب" جورجیا ۳۱ درجه سانتیگراد بوده و این کودک به علت گرمازدگی در دمای بالا از دنیا رفته است.
به گزارش بی‌بی‌سی‌، نتیجه تجسس اولیه پلیس نشان می‌دهد که هریس پیش از این در اینترنت تحقیق کرده که یک کودک در چه دمایی ممکن است داخل خودرو بمیرد. همچنین بر اساس تحقیقات، گفته شده که هریس در هفته‌های پیش از مرگ کودک از سایت‌هایی که حامی نداشتن فرزند هستند، بازدید می‌کرده و همین‌طور در اینترنت عبارت چگونه در زندان دوام بیاورید را جست‌و‌جو کرده است.
"لینا"، مادر کودک در جلسه رسیدگی به صدور قرار وثیقه همسرش حضور یافته بود. قاضی دادگاه جورجیا در جنوب شرقی آمریکا با قرار وثیقه مخالفت کرده و در نتیجه، متهم تا زمان دادرسی در زندان خواهد ماند.
هریس به دادگاه گفته که عاشق فرزندش بوده و همیشه کودکش را قبل از گذاشتن در صندلی مخصوص کودک و بستن کمربند، می‌بوسیده است.
یک شاهد نیز به دادگاه گفته هریس بعد از این‌ که متوجه شد کودکش در ماشین مرده، هراسان به نظر می‌رسید و سعی می‌کرد او را نجات دهد.
"الکس هال"، یکی از دوستان دوران دانشگاه و همکار هریس گفته او همیشه می‌گفت چه قدر عاشق کودکش است..

گاز فندک پنج مغازه را در همدان به آتش کشید
مشتعل شدن گاز فندک صبح روز شنبه در یک گاراژ موجب آتش گرفتن پنج مغازه در شهر همدان شد.
به گزارش ایرنا مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در این ارتباط به ایرنا گفت : ساعت شش و ۲۱ دقیقه صبح امروز یکی از کارگران شهرداری بعد از شنیدن صدای انفجار و دیدن حلقه های دود که از گاراژ ?پاسارگاد? در نزدیکی میدان هکمتانه شهر همدان بلند می شد موضوع را به عوامل آتش نشانی گزارش داد.
مسعود دهبانی افزود: تیم های آتش نشانی در کمتر از ۵۵ ثانیه در محل بروز حریق حضور یافته و با توجه به گسترده بودن حریق ابتدا با استفاده از دستگاه فوماتیک و ترکیب کف و آب اقدام به مهار حریق کردند.
وی با ذکر اینکه ۱۱ تیم آتش نشانی در این عملیات مشارکت کردند بیان کرد : آتش از مغازه دارای گاز فندک و زغال آغاز شده و بعد از آن به دو مغازه و دو انبار مجاور سرایت کرده است.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: قرار گرفتن گاز فندک و زغال در کنار یکدیگر از نظر ایمنی غیرقانونی و مشکل ساز است و همین امر عاملی برای بروز چنین حادثه ای شد.
دهبانی اضافه کرد: محتویات داخل مغازه تخلیه بار، سیگار فروشی و دو انبار مجاور به طور کامل آسیب دیدند و دو مغازه لوازم یدکی و تزئینی وسایل نقلیه و انبار چسب به علت حضور به موقع آتش نشانان هیچگونه خسارتی ندیدند.
وی گفت: نبود سرایدار در این مکان و نبود کپسول های اطفای حریق از عمده علل گسترش آتش در این مکان است که انتظار می رود شهروندان با رعایت اصول ایمنی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |