پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 4967 14:54 1393/06/04
کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد

کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد

کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه راهبرد نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاعي است، گفت: کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد و سياست خود را بر مبناي صلح و دوستي استوار کرده است.
به گزارش مهر به نقل از اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، گروهي از  نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با حضور در نمايشگاه جلوه خود باوري و مديريت جهادي از آخرين دستاوردهاي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در حوزه‌هاي موشکي، هوايي، هوافضا، دريايي، جنگ افزار، مهمات، الکترونيک، اپتيک، علمي، تحقيقاتي و پژوهشي بازديد و با اين دستاوردها آشنا شدند.
در حاشيه بازديد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از اين نمايشگاه، علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، طي سخناني با اشاره به آيه شريفه "واعدوالهم ماستطعتم من قوه" گفت: انصافا اين راهبرد قرآني به بهترين شکل توسط نيروهاي مسلح و وزارت دفاع و همه کساني که در اين عرصه تلاش کرده اند، محقق شده است.
وي با بيان اينکه راهبرد نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاعي است، افزود: امروز کشور ما با داشتن پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي چشم طمع به هيچ کشوري ندارد و سياست خود را بر مبناي صلح و دوستي استوار کرده است.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي  مجلس گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران در رديف کشورهاي کاملا پيشرفته در عرصه نظامي قرار دارد و اقدامات انجام شده در اين عرصه با مطالعات دقيق علمي و به روز است و البته اين انتظار از ملتي است که پيامبر اکرم ( ص ) درباره آن فرموده است "اگر دانش در کرات ديگر باشد، افرادي از اين ملت به آن دست خواهند يافت"
بروجردي با اشاره به مشاهدات خود از نمايشگاه دستاوردهاي وزارت دفاع، تصريح کرد: جلوه عملياتي اين دستاوردهاي دفاعي را مي توان در رزمايش‌هاي نيروهاي مسلح، به خوبي مشاهده کرد.
وي در پاسخ به سوالي در خصوص اين که صنعت دفاعي کشور تا چه اندازه مي تواند پاسخگوي تهديدات باشد، گفت: ما در تجهيزات دفاعي فاصله طولاني از دوران جنگ تحميلي که در حداقل ها دچار مشکل بوديم، پيدا کرده‌ايم که نمونه‌اش همين پهپاد رژيم صهيونيستي بود که توسط سيستم راداري، کشف و سيستم پدافندي ما موفق به انهدام آن شد، اين نمونه بارز موفقيت است و هر روز با توجه به پيشرفت هايي که صورت مي گيرد، جمهوري اسلامي ايران به آن نقطه مطلوب نزديک تر مي شود.
بروجردي در پايان تاکيد کرد: وظيفه ما در مجلس شوراي اسلامي آن است که حداکثر حمايت را در اين ارتباط انجام دهيم و کميسيون امنيت ملي و  سياست خارجي مجلس با حساسيت اين کار را دنبال مي کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |