سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 23907 17:18 1394/10/19
پست را به سرنوشت مخابرات دچار نمی کنیم

پست را به سرنوشت مخابرات دچار نمی کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پست را به سرنوشت مخابرات دچار نمی کنیم

پست را به سرنوشت مخابرات دچار نمی کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

واعظی: مخابرات خیلی بد خصوصی شد

گروه امورزیربنایی-وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت یازدهم وارث بهم ریختگی عجیب است گفت: وقتی دولت یازدهم مستقر شد مشکلات زیادی سر راه قرار داشت وضعیت مالی و بهم ریختگی های زیادی را شاهد بودیم و اینکه هیچ چیزی سر جای خودش نبود. محمود واعظی در دیدار با جمعی از مدیران رسانه و دانشجویان افزود: قبل از آنکه دولت روی کار بیاید با دکتر روحانی در مرکز تحقیقات درباره موضوعات زیادی بحث می کردیم و جزء گروه هایی بودیم که با کارهای دولت قبل مخالف بودیم. وی اظهار کرد: دوستان در دولت قبل چون می دانستند که چه اقداماتی انجام داده اند فرار به جلو می کردند.

ما می خواهیم پست کشور به سرنوشت مخابرات کشور دچار نشود. اگر الان پست خصوصی شود ساختمان و زمین زیادی دارد که الان می آیند و می خرند و بعد طور دیگری می شود دیگر کسی نامه برای شهرهای محروم و روستاها نمی برد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص خصوصی سازی مخابرات و پست نیز گفت: ببینید مخابرات خیلی بد خصوصی شد و حقوق ملت و دولت درنظر گرفته نشد آنهایی هم که خریدند نیامدند مخابرات داری کنند و به مردم سرویس دهند و توسعه بدهند این ها دنبال سود بودند. به گفته وی، الان هم مصلحت ما و دولت این نیست که بیاییم مخابرات را دولتی کنیم ما می خواهیم آن اشکالات را برطرف کنیم و با مجلس و جاهای دیگر داریم تلاش می کنیم که مشکلات را برطرف کنیم. واعظی تصریح کرد: ما می خواهیم پست کشور به سرنوشت مخابرات کشور دچار نشود. اگر الان پست خصوصی شود ساختمان و زمین زیادی دارد که الان می آیند و می خرند و بعد طور دیگری می شود دیگر کسی نامه برای شهرهای محروم و روستاها نمی برد. وی افزود: شما می دانید که یک نامه ای را که مردم می دهند تا به روستا ببرند نزدیک ۱۰ هزار تومان خرج این نامه می شود تا به آن روستا برسد ما پست را می خواهیم نگه داریم ما اپراتور دوم پست را می خواهیم اعلام کنیم که کسی به نیت این ساختمان و زمین و امکانات نیاید خودش بیاید و پول بیاورد و ایجاد کند و به مردم سرویس دهد اگر هم آن موقع به روستا ها سرویس و خدمت نداد عیب ندارد ما انجام می دهیم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |