جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 4761 15:26 1393/05/28
پيام هاشمي رفسنجاني: سازمان ملل بيدار شود

پيام هاشمي رفسنجاني: سازمان ملل بيدار شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پيام هاشمي رفسنجاني: سازمان ملل بيدار شود

پيام هاشمي رفسنجاني: سازمان ملل بيدار شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در پيامي به تجمع گروه‌ها و نهادها در مقابل ساختمان سازمان ملل، سکوت مجامع بين‌المللي در مقابل جنايات اسرائيل در غزه را شگفت‌انگيز و عکس‌العمل‌هاي مردم به اين جنايات را برخاسته از احساسات پاک انساني خواند.
به گزارش   مهر، متن پيام آيت الله هاشمي رفسنجاني به شرح ذيل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
از روزي که غربي‌ها با هدف دور کردن صهيونيست‌هاي زياده خواه از زندگي خويش، آتش وجود اين جماعت افراطي را در دامن منطقه انداختند، بيش از نيم قرن مي‌گذرد و در همه‌ اين دوره‌ها، جنايت، ويژگي اصلي آنها و سکوت و حتي گاهي حمايت از جنايتکاران، عادت مجامع بين‌المللي بوده است.
تازه ترين جنايت آنان آتش باران غزه و کشتن مردم مظلوم، مخصوصاً زنان و کودکان است که باز هم مدعيان حقوق بشري سکوت کرده‌اند و شگفتا که بعضي از قدرت‌هاي جهاني، اين جنايت‌ها را دفاع صهيونيست‌ها مي‌دانند و بر آن تأکيد مي‌کنند.
تجمع خودجوش و اعتراض آميز شما گروه‌هاي مردم نهاد، دانشگاهيان، هنرمندان، ورزشکاران و همکاران گروه‌هاي امدادي در هلال احمر و سازمان بهزيستي، برخاسته از احساسات پاک انساني است که وقتي مظلومي را مي‌بينيد، به فرموده قرآن و اسلام براي حمايت از آن مي‌ايستيد.
با تشکر از ابتکار عمل شما، اميدوارم مجامع بين‌المللي، مخصوصاً در سازمان ملل بيدار شوند و جلوي اين همه ناحقي‌ها را بگيرند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |