پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 4763 15:27 1393/05/28
وزير اطلاعات: ريشه پايداري امنيت جامعه در رضايت مردم است

وزير اطلاعات: ريشه پايداري امنيت جامعه در رضايت مردم است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزير اطلاعات: ريشه پايداري امنيت جامعه در رضايت مردم است

وزير اطلاعات: ريشه پايداري امنيت جامعه در رضايت مردم است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

وزير اطلاعات گفت: اگر مي خواهيم امنيت پايدار در جامعه برقرار شود بايد به مردم شخصيت بدهيم و زمينه ي رضايت مندي آنان را فراهم کنيم.

به گزارش مهر، سيد محمود علوي وزير اطلاعات صبح سه شنبه پس از استقبال  مسئولين عالي رتبه استان 'گيلان در گلزار شهداي رشت حاضر و با نثار فاتحه به مقام والاي شهدا اداي احترام کرد.
 علوي با حضور در بيت آيت الله قرباني نماينده  ولي فقيه با ايشان تبادل نظر کرده و در جريان مسائل استان قرار گرفت.
 علوي همچنين  در جلسه شوراي اداري استان با تاکيد بر اين که رويکرد وزارت اطلاعات در دولت يازدهم مبتني بر شرع، قانون و اخلاق مي باشد گفت: کار اطلاعاتي در جمهوري اسلامي با رعايت احکام شرعي و ارزش هاي اخلاقي همراه است و اين امر علاوه بر کاهش خسارت ها افزايش دستاوردها را نيز به دنبال دارد.
وي با اشاره به فقدان چارچوب هاي محدود کننده در دستگاه هاي امنيتي ساير کشورها افزود: دستگاه اطلاعاتي ما همواره با محوريت شرع و اخلاق و قانون عمل مي کند و هرگز نبايد به بهانه ي کار اطلاعاتي ، کار خلاف اخلاق و قانون صورت گيرد.
وزير اطلاعات با اشاره به تلاش شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامين امنيت کشور گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي بر اساس قانون بار سنگين تامين امنيت را بر دوش وزارت گذاشته و بايد اين مهم به درستي مورد توجه قرار گيرد.
 علوي رضايت خاطر مردم و برقراري آرامش در جامعه را يکي از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکيد کرد: ريشه پايداري امنيت جامعه ما در رضايت خاطر مردم ماست. ما بايد بکوشيم امنيت را توام با شادکامي  و سرور براي مردم فراهم کنيم.
 علوي تصريح کرد: اگر مي خواهيم امنيت پايدار در جامعه برقرار شود، بايد به مردم شخصيت بدهيم و زمينه ي رضايت مندي آنان را فراهم کنيم.
وزير اطلاعات اظهار اميدواري کرد با همدلي و هم افزايي تمام مديران در بخشهاي مختلف شاهد رشد و شکوفايي در کشور باشيم.
وي  انسجام و همگرايي بين دولت و مجلس دولت و قوه قضائيه و ساير ارکان نظام را شاهدي بر حرکت هماهنگ نظام براي پيشرفت کشور عنوان کرد.
 علوي همچنين با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي تصريح کرد: نامگذاري سال ها از سوي رهبري معظم انقلاب، مهندسي نقشه  راه آن سال است که مسئولان بايد با همدلي و هم افزايي در جهت تحقق آن بکوشند.
 علوي يکي از مولفه هاي بستر ساز تحقق شعار سال مورد تاکيد رهبري را بحث امنيت عنوان کرد و افزود: همانگونه که در آيات نوراني قرآن به ويژه در سوره مبارکه قريش  پيوند فرهنگ، اقتصاد و امنيت را مشاهده مي کنيم، اگر مي خواهيم جامعه اي با اقتصاد پويا وفرهنگ بالنده و اثر گذار توام با ثبات امنيتي و اقتصادي داشته باشيم، بايد سه مولفه امنيت، اقتصاد و فرهنگ را باهم گره بزنيم.
وزير اطلاعات با اشاره بر اين که بايد به سراغ امنيت نرم برويم و امنيتي با ثبات و پايدار را در کشور پياده کنيم گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره در چارچوب قانون و با هوشيار توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب مي کنند.
حجت الاسلام و المسلمين علوي با اشاره به عزم جدي وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي  گفت: با دشمنان مصداق اشدا علي الکفار برخورد مي کنيم و در شليک به قلب دشمن ذره اي ترديد نداريم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |