سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 11655 14:09 1394/01/24
وجود برخی برندهای ناشناخته در بازار لوازم یدکی خودرو

وجود برخی برندهای ناشناخته در بازار لوازم یدکی خودرو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وجود برخی برندهای ناشناخته در بازار لوازم یدکی خودرو

وجود برخی برندهای ناشناخته در بازار لوازم یدکی خودرو

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه تولید: یک فعال حوزه لوازم یدکی خودرو گفت: با به وجود آمدن ثبات سیاسی و اقتصادی به طور قطع صنعت قطعات یدکی خودرو با توجه به زیرساخت های موجود توسعه یافته و اوضاع بهتری برای آن رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگارجهان اقتصاد، میثم ملاکی اظهار کرد: شوک ها و نوساناتی که در بازار کشور ایجاد شده، باعث به وجود آمدن افت و خیز در بازار این صنعت نیز شده است که امیدواریم با شکل گیری ثبات سیاسی و اقتصادی شاهد رونق در این بازار باشیم.

این شرکت کننده در سومین نمایشگاه تخصصی با اشاره به ضرورت شفاف سازی بازار لوازم یدکی خودرو اظهار داشت: در حال حاضر برندهای متعددی در بازار وجود دارد که مصرف کننده نهایی و حتی فعالان شبکه توزیع نیز بعضا آشنایی با این برندها ندارند، بنابراین برگزاری نمایشگاه باعث ایجاد ارتباط موثر فی مابین فعالان این بخش خواهد شد که ارتقاء سطح خدمات و توسعه فضای کسب و کار صنف را رقم خواهد زد.

وی درباره چگونگی ارائه بهتر خدمات در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش کالاهای مختلف است. البته با توجه به اینکه ما به صورت عمده محصولات را در اختیار بازار قرار می دهیم، برآنیم تا کالاها را برای عموم بازدیدکنندگان و همچنین فروشگاه های قطعات یدکی خودرو معرفی کرده تا بدین ترتیب فعالان شبکه توزیع در سراسر کشور اطلاعات به روز تری به دست آورند.

محمدباقر رجال، رئیس انجمن قطعه سازان نیز درباره این نمایشگاه گفت: ما سعی کرده ایم به بهترین نحو از برگزاری نمایشگاه استفاده کرده و تولیدکنندگان بسیاری را برای شرکت در این نمایشگاه تشویق کنی زیرا اعتقاد داریم ظرفیت تولید قطعات خودرو در کشور بسیار بالا است .

رجال با ابراز مخالفت بسیار نسبت به واردات قطعات خودرو، ادامه داد: واردات هر قطعه باعث جلوگیری از پیشرفت این حرفه در کشور می شودو این در حالی است که امکانات تولیدی بسیاری با تولیدکنندگان توانایی در داخل کشور وجود دارد که این واردات اصلا به نفع آنها نخواهد بود.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: قطعه های تولیدی توسط ما کاملا مورد تایید سازمان های بین المللی است و تولیدکنندگان داخلی امکان تولید بهترین قطعات را با بهترین درجه کیفی دارند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |