سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 3812 13:51 1393/05/04
هنوز با احمدي‌نژاد سر مباحث سياسي جر و بحث مي‌كنيم

هنوز با احمدي‌نژاد سر مباحث سياسي جر و بحث مي‌كنيم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هنوز با احمدي‌نژاد سر مباحث سياسي جر و بحث مي‌كنيم

هنوز با احمدي‌نژاد سر مباحث سياسي جر و بحث مي‌كنيم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


وزير اطلاعات دولت دهم از ادامه جر و بحث‌هاي سياسي خود با احمدي نژاد خبر داد و گفت که اگر بخواهد با وي همکاري کند شرط خواهد گذاشت.
حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در گفت‌وگو با ايلنا در مورد فعاليت احمدي‌نژاد و تيم وي براي انتخابات مجلس دهم گفت: جريان که نه اما مجموعه‌اي هستند که ممکن است فعاليت‌هايي را نيز داشته باشند.
وزير سابق اطلاعات در پاسخ به اين پرسش که آيا همچنان با احمدي‌نژاد در ارتباط هستيد؟، اظهار کرد: مانده است که ارتباط را چگونه بخواهيد معنا کنيد.
وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا جلسه‌اي براي هم انديشي در موضوعات مختلف با يکديگر برگزار مي‌کنيد؟، گفت: بالاخره جر و بحث با هم مي‌کنيم.
مصلحي در پاسخ به اين پرسش که جر و بحث‌هاي شما با رييس جمهور سابق بر سر چه موضوعاتي است؟، بيان کرد: سر موضوعات سياسي است.
وزير سابق اطلاعات در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه اگر احمدي‌نژاد بخواهد به عرصه سياسي بازگردد، آيا به وي کمک خواهيد کرد، گفت:‌ بالاخره بايد شرايط را ديد و آن زمان تصميم گرفت.
وي در پاسخ به اين پرسش که در صورتي که احمدي نژاد براي انتخابات سال آينده مجلس از شما کمک بخواهد به وي چه خواهيد گفت؟، اظهار کرد: آن زمان بايد فکر کنم. قطعا شرط دارد و بايد شرايط نظام و انقلاب را نيز مورد توجه قرار داد.
مصلحي همچنين در پاسخ به اين پرسش که اگر بخواهيد با احمدي‌نژاد همکاري کنيد آيا کنار گذاشتن اطرافيانشان را شرط خواهيد کرد؟، گفت: بله اين مسئله که کاملا روشن است.
وزير سابق اطلاعات در خصوص اينکه قصد کانديداتوري براي انتخابات سال آينده مجلس را داريد نيز گفت: هنوز معلوم نيست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |