پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1127 12:36 1393/01/25
نقش اثر دست و پاي جري لوييس بر پياده‌روي مشاهير

نقش اثر دست و پاي جري لوييس بر پياده‌روي مشاهير

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نقش اثر دست و پاي جري لوييس بر پياده‌روي مشاهير

نقش اثر دست و پاي جري لوييس بر پياده‌روي مشاهير

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


در مراسمي که شنبه در لس‌آنجلس برگزار شد، جاي دست و پاي جري لوييس کمدين کهنه‌کار آمريکايي بر پياده‌روي مشاهير نقش بست.‏
پس از دهه‌ها خنداندن مردم، جري لوييس در اين حضور عمومي سخناني بر زبان آورد که هر چند براي اولين بار نبود که مطرح مي‌شد، اما موجي از نظرات را در صفحات اجتماعي به همراه آورد‎.
‎اين کمدين 88 ساله با موضع‌گيري درباره کمدين‌هاي زن در برنامه‌هاي استندآپ کمدي که اجراي کمدي تک نفره روي صحنه با تکيه بر کلام است، گفت با وجود اين که افراد خيلي خيلي بامزه اي را مي‌بيند که کارهاي زيبايي ارايه مي دهند، اما اعتقاد دارد بانوان نبايد اين نقش‌ها را به عهده بگيرند چون آنها زاده مي شوند تا بچه بمانند و اين يک جور معجزه است‎.
‎وي شنبه اين تفسير مناقشه برانگيز را پس از آن بيان کرد که اثر دست و پايش را در برابر سينماي چيني‌هاي هاليوود و در پياده‌روي جلو آن در سيمان براي هميشه ثبت کرد. در اين مراسم خانواده جري لوييس نيز حضور داشتند و مراسم با سخنراني کوتاهي از کوئنتين تارانتينو آغاز شد‎.
‎لوييس سال پيش در جشنواره فيلم کن نيز چنين نظراتي را مطرح کرده بود و گفته بود تماشاي يک زن به عنوان کمدين مرا آزار مي دهد‎.
‎با اين حال اين کمدين کهنه‌کار در مراسم بزرگداشتش از لوسيل بال به عنوان يک چهره درخشان ياد کرد و کارول برنت را بزرگترين بانوي کمدين خواند‎.
‎سخنان جري لوييس موجي از اظهار نظرها را در صفحات اجتماعي به راه انداخته و در توييتر دوستداران کمدي در حال اظهار نظر در اين باره هستند‎.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |