پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 50313 19:18 1395/10/11
ملودی های گرم در زمستان سرد

ملودی های گرم در زمستان سرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ملودی های گرم در زمستان سرد

ملودی های گرم در زمستان سرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

علیرضا ورچه-کنسرت ها در ماه های پایانی سال به اوج خود رسیده و اگر کسی بخواهد یک کنسرت را برای رفتن انتخاب کند، این روزها کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

کنسرت‌های کلاسیک

کنسرت ترانه های قدیمی علاقه مندان به سبک موسیقی کلاسیک و ترانه های قدیمی، می توانند امشب در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه خود را به در تالار وحدت برسانند تا شاهد هنرنمایی افراد روی سن باشند. آب، خاک، پروانه پنج شنبه ۱۶ دی ماه، محمدامین اکبرپور و مهرزاد هویدا میزبانان علاقه مندان به سبک کلاسیک ایرانی خواهند بود. آب . خاک. پروانه عنوان این اجراست که اکبرپور تار و سه تار آن را می نوازد و هویدا دف زن این کنسرت است. بهای بلیط این کنسرت که در فرهنگساری نیاوران در ساعت ۲۰ اجرا خواهد شد، ۴۰ هزار تومان است.  گروه موسیقی نقش از دیگر گروه هایی که با سبک کلاسیک ایرانی به روی صحنه خواهد رفت و برای علاقه مندان به این سبک موسیقی اجرا خواهد داشت، گروه موسیقی نقش است که چهارشنبه و پنج شنبه، ۱۵ و ۱۶ دی ماه در سالن رودکی اجرا خواهند داشت. آهنگساز و سرپرست: امیر شریفی، خواننده: مجتبی عسکری، نی: هوشمند عبادی، کمانچه: المیرا مردانه، عود: آرش سعیدیان، قانون: مرجان مهربان، سنتور: محمد عشقی، تنبک و دایره: سهیل اله دادیان عوامل این گروه هستند. بهای بلیط این کنسرت که در ساعت ۲۰ شروع خواهد شد، ۴۰ و ۵۰ هزار تومان است. علیرضا قربانی شاید بسیاری لحظه شماری برای برگزاری کنسرت علی قربانی کنند. در این کنسرت که قربانی قصد دارد اجرایی از آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده داشته باشد، ۸ بهمن ماه در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد میزبان علاقه مندان خواهد بود. این کنسرت قرار است در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ دقیقه اجرا شود. سالار عقیلی از دیگر خواننده هایی که در سبک کلاسیک ایرانی فعالیت دارد ، سالار عقیلی است که در ۷ بهمن ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برای علاقه مندان به خود اجرا خواهد کرد. عبدالحسین مختاباد در ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ دقیقه پنج شنبه، ۱۶ دی ماه، عبدالحسن مختاباد در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد کنسرت خواهد داشت. گروه گرودمان نسیبه امینی در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه، به همراه گروه خود، کمانچه: عسل پیله‌وری، عود: تینا لاجوردیان، دف و دایره: بهناز عبدی، تنبک: مهنوش دریاباری، تار: آناهیتا جزء‌رمضانی در فرهنگسرای نیاوران با سبکی کلاسیک ایرانی میزبان بانوان علاقه مند به این سبک خواهد بود. این کنسرت در ساعت ۲۰ شروع خواهد شد و بهای بلیط آن، ۵۰ هزار تومان است.

کنسرت‌های پاپ

سینا حجازی جمعه، ۱۷ دی ماه علاقه مندان به خواننده جوان، سینا حجازی می توانند ساعت ۱۹، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شاهد هنرنمایی او باشند. فرزاد فرزین فرزاد فرزین، از خواننده های سبک پاپ، پنج شنبه ۱۶ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ منتظر علاقه مندان خود خواهد بود. علیرضا عصار این خواننده محبوب پاپ پنج شنبه و جمعه، هفتم و هشتم بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت تا برای علاقه مندان قطعات خود را اجرا کند.  

کنسرت‌های راک

رضا یزدانی این خواننده پاپ-راک که علاقه مندان زیادی هم دارد، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ کنسرت برگزار خواهد کرد. کاکوبند گروه تلفیقی پاپ-راک کاکوبند شنبه ۹ بهمن ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه  بین المللی میزبان علاقه مندان خود خواهد بود. علی شمس علاقه مندان به سبک تلفیقی راک-کلاسیک می توانند تا ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۱۷ دی ماه خود را به سالن اصلی برج میلاد برسانند تا شاهد هنرنمایی علی شمس و گروهش باشند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |