جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 76738 11:34 1396/10/30
معاون پارلمانی شهرداری تهران: قصد نجفی توصیف وضعیت شهرداری بود نه بیان تخلفات

معاون پارلمانی شهرداری تهران: قصد نجفی توصیف وضعیت شهرداری بود نه بیان تخلفات

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
معاون پارلمانی شهرداری تهران: قصد نجفی توصیف وضعیت شهرداری بود نه بیان تخلفات

معاون پارلمانی شهرداری تهران: قصد نجفی توصیف وضعیت شهرداری بود نه بیان تخلفات

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

عصرایران نوشت: داریوش قنبری، معاون پارلمانی شهرداری تهران تاکید دارد: اظهارات محمد علی نجفی درباره وضعیت شهرداری تهران در دوره گذشته با نیت بیان تخلفات نبوده و حتی سرسوزنی از آنچه رخ داده را شهردار تهران بیان نکرده است.

داریوش قنبری یادآور شد: در دوره قبل شهرداری تهران مسائل و مشکلات بسیاری زیادی وجود داشته است اما آقای نجفی نخواسته آن‌ها را رسانه‌ای کنند بلکه هدف شهردار این بود که مشکلات بیان شوند و اعلام کند در شهرداری چه گذشته و با چه شرایطی این مجموعه را تحویل گرفته است.

معاون پارلمانی شهرداری تهران در این باره تصریح کرد: هدف آقای نجفی از ارائه گزارش و بیان این مسائل این بود تا با توجه به وضعیت موجود برنامه ریزی برای آینده صورت بگیرد با این هدف مسائل و مشکلات از طریق مجاری قانونی پیگیری شود. در واقع بحث شهردار این نبود که از مسائل و مشکلات دوره قبل را بهره برداری سیاسی به عمل آورد.

وی ادامه داد: بسیاری از تخلفات دوران قبل توسط آقای نجفی از اساس بیان نشده بلکه تنها پالس های لازم به مراجع قانونی برای پیگیری های لازم فرستاده شده و می شود.

قنبری خاطر نشان کرد: هدف از ارائه این گزارش این بود که در پایان ۴ سال شهرداری بتوانند میزان تغییر در شهرداری را به خوبی نشان دهند و به همین خاطر می خواهند امروز وضعیت فعلی را به خوبی ثبت کنند و می توان گفت اتفاقا بسیار هم احتیاط کردند تا به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی گزارش ارائه شود و از این رو تنها به بیان مسائلی در چهار چوب رسیدگی به اهداف سازمانی و تحقق اهداف شهرداری تهران اکتفا شد.

نماینده سابق مجلس در تشریح فضای مجلس برای شروع طرح مجدد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره مدیریت گذشته گفت: مجلس یک بار این عزم را داشت اما در صحن علنی رای لازم را کسب نکرد. البته تصمیم به تحقیق و تفحص از هر موضوعی حق مسلم مجلس و وظیفه مجلس است و شهرداری از این موضوع چه مربوط به دوران گذشته باشد و چه هر دوران دیگری استقبال می کند.

قنبری تاکید کرد:مجلس است که باید تصمیم نهایی را در این باره بگیرد اما ما به عنوان شهرداری تهران از این موضوع استقبال می کند و همکاری لازم را در این خصوص با نهاد نظارتی خواهیم داشت.

معاون پارلمانی شهرداری تهران مبارزه با فساد را اولویت کاری نجفی در شهرداری تهران توصیف و تصریح کرد: در هفته های اخیر جلساتی با نهادهای نظارتی برگزار و از ان ها خواسته شده تا در برکندن فساد از شهرداری تهران کمک های لازم را داشته باشند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |