سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 62614 10:32 1396/03/29
معاون نظارتی بانک مرکزی: سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند

معاون نظارتی بانک مرکزی: سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
معاون نظارتی بانک مرکزی: سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند

معاون نظارتی بانک مرکزی: سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خبرگزاری آنا نوشت: فرشاد حیدری با بیان اینکه فرآیند قانونی و رسیدگی به تقاضای این موسسه در حال انجام بوده و ممکن است منجر به صدور مجوز و یا ادغام با یکی از بانک‌ها و موسسات اعتباری شود، افزود: موسسه اعتباری ثامن یکی از موسسه های متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است.

وی به سپرده‌گذاران موسسه ثامن اطمینان داد که هیچ مشکلی برای سپرده‌گذاران آن ایجاد نخواهد شد و صدور مجوز و یا ادغام موسسه با حفظ حقوق و صیانت از سپرده های آنها انجام می‌شود.

به گفته معاون نظارتی بانک مرکزی، اقداماتی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده است و بر این اساس ثامن در حال پیوستن به موسسات مجاز است.

حیدری از سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن تقاضا کرد حسب نیاز به شعب موسسه مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری ثامن نیز در این رابطه گفت: ورشکستگی این موسسه واقعیت ندارد.

عیسی رضایی تاکید کرد: اکنون مشکلی در رسیدگی به حساب‌های مردم وجود ندارد و تمامی شعب ثامن در سراسر کشور فعال هستند اما با ازدحام جمعیت مواجه هستند.

رئیس اداره روابط‌عمومی مرکزی ثامن نیز در این باره اظهار کرد: مباحث طرح شده اخیر تنها شایعه بوده و هیچ مشکلی برای این موسسه اعتباری پیش نیامده است.

امیر آشتیانی تاکید کرده است که سپرده‌گذاران خیالشان راحت باشد که وجوه و سپرده‌هایشان نزد ما امانت است و حتی در صورت نیاز نیز می‌توانند به مرور به شعب مراجعه کنند.

به گفته وی، شعب بانک ثامن پاسخگوی تمامی سپرده‌گذاران خواهد بود.

گفتنی است، ثامن بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد که از این تعداد ۴۷ شعبه آن در استان فارس قرار دارد.

موسسه اعتباری ثامن در صورت موافقت بانک مرکزی در موسسه اعتباری کوثر ادغام و بانک کوثر را تشکیل خواهند داد. موضوع موسسه اعتباری ثامن در جلسه شورای پول و اعتبار این هفته به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |