جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 8901 14:55 1393/10/21
فیلم های بخش چشم انداز جشنواره خورشید کدامند؟

فیلم های بخش چشم انداز جشنواره خورشید کدامند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فیلم های بخش چشم انداز جشنواره خورشید کدامند؟

فیلم های بخش چشم انداز جشنواره خورشید کدامند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، در بخش چشم انداز میزبان ۱۲ فیلم کوتاه از کشورهای فرانسه، آلمان، مجارستان و هلند خواهد بود.
به گزارش ایرنا، در بین فیلم های این بخش، فیلم «شیشه» به کارگردانی «برت هانسترا» از کشور هلند با بیش از ۷۰ جایزه بین المللی و جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی در سال ۱۹۵۹ از جمله آثار مهم به شمار می رود.
همچنین فیلم انیمیشن «logi» از کشور مجارستان که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی را در سال۱۹۸۱ به دست آورده نیز جزو این مجموعه است.
براساس گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، از فرانسه نیز فیلم های «Ego» از فرانسه به کارگردانی لوییس بلیس، توماس لاگاش وباستین راجر به مدت ۷ دقیقه، فیلم «Loki» به کارگردانی مانول پرسو محصول سال ۲۰۰۲، فیلم «Mort de tau» به کارگردانی جرومی بولبز به مدت ۱۰ دقیقه، فیلم «Ombre portee» به کارگردانی ماریان وایزیر به مدت ۸ دقیقه، فیلم «Peinture blanche» به کارگردانی فرانسیس اولمان به مدت ۷ دقیقه، فیلم «Match» به کارگردانی یان یانوت به مدت ۵ دقیقه، فیلم «Lummiere» به تهیه کنندگان ژان ماری بارب و شانتال پرین به مدت ۵۱ دقیقه در این جشنوراه حضور دارند.
فیلم « Glass» نیز به کارگردانی برت هانسترا به مدت ۱۰ دقیقه و فیلم « Zoo» به کارگردانی
برت هانسترا به مدت ۱۱ دقیقه از آثار کشور هلند در جشنواره خورشید هستند.
چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |