پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 52110 12:00 1395/11/04
فردا؛ آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره

فردا؛ آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
فردا؛ آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره

فردا؛ آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ایلنا نوشت: این نمایشگاه از پنجم تا هشتم بهمن ماه با حضور بیش از ۴۱۵ شرکت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۰کشور خارجی برگزار و در آن جدیدترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره به نمایش گذاشته می شود.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابستهکه در نوع خود «بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه» محسوب می شود،۳۵۲ شرکت داخلی و ۶۳ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک حضور خواهند داشت و آخرین پیشرفت های این صنعت را به نمایش می گذارند.

امسال استقبال از هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به حدی بوده است که از حدود یک ماه قبل، فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه تکمیل شد و تعدادیشرکت نیز در نوبت جایگزینی احتمالی قرار گرفتند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر۴۲ هزار متر مربع در ۱۳ سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، از دوسال قبل به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه­های جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می شود.

معرفی ظرفیت­های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به صنعت در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های این صنعت، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات مهمترین اهداف برگزاریهشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن ها و انواع شیشه های مخصوص در و پنجره و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری یک همایش و دوازده کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاه های اقتصادی وتولید کنندگان در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ۵ تا ۸بهمن ماه هر روز از ساعت ۳۰/۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |