پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 63634 13:06 1396/04/13
عباس جدیدی: نباید توی جیب مردم دست کنیم

عباس جدیدی: نباید توی جیب مردم دست کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
عباس جدیدی: نباید توی جیب مردم دست کنیم

عباس جدیدی: نباید توی جیب مردم دست کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

اقتصاد آنلاین نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و نظارتی شورا گفت: ما برای آقای قالیباف دلمان تنگ شده است. ایشان قبلا در صحن غیرعلنی در شورای چهارم تشریف می آوردند و در بحث ها و گفتگوها حضور داشتند اما الان حدود شش ماه است ایشان را زیارت نکرده ایم و چهره ایشان را داریم فراموش می کنیم.

عباس جدیدی در صحن علنی شورای شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: آقای قالیباف برای حرف و حدیث مردم هم که شده در شورا حضور پیدا کنند که مردم نگویند چون در شورای پنجم رای نیاوردیم لزومی ندارد وارد صحن شویم.

او موضوع دیگری را برای چندمین بار در صحن علنی تذکر داد و گفت:‌ من برای اداره املاک شهرداری نامه ای نوشته بودم و پاسخی دریافت نکردم. از اداره املاک خواهش می کنم در ارائه مدارک و گزارش ها مقاومت نکنند.

جدیدی با مطرح کردن این سوال که «شما مگر شک و شبهه ای دارید که مقاومت می کنید و اطلاعات نمی دهید؟» اظهار داشت: شهرداری روی ما چشم سرخ نکند ما برای خودمان صحبت نمی کنیم بلکه نماینده مردم هستیم.

این عضو شورای شهر چهارم شعری را قرائت کرد و گفت:‌ «خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود.» او تاکید کرد: ما نباید دست توی جیب مردم کنیم؛ شهر را نفروشیم. شورای پنجم در اداره شهر این اشتباه را نکنند و به سمت تحقق درآمدهای پایدار برودند. عیار مدیر آنجا مشخص می شود که بتواند شهر را با درآمدهای پایدار اداره کند.

جدیدی در پایان گفت:‌ ما با تلاش آقای سالاری مصوبه ای داشتیم که بر مبنای آن شهرداری موظف شد ضریب ‌K را در فضاهای تجاری را رعایت کنند. این موضوع در قالب بخش نامه به شهرداری ابلاغ شد اما ابتر ماند و همچنان مثل گذشته هر طور دلشان می خواهد می برند و می دوزند و همچنان شاهد رعایت نکردن ضریب K هستیم.

حاجی ابوالحسن



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |