جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 4095 16:20 1393/05/12
عابد فتاحي : کاري با مهدي ندارند هدف آبروي آيت الله هاشمي است

عابد فتاحي : کاري با مهدي ندارند هدف آبروي آيت الله هاشمي است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
عابد فتاحي : کاري با مهدي ندارند هدف آبروي آيت الله هاشمي است

عابد فتاحي : کاري با مهدي ندارند هدف آبروي آيت الله هاشمي است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

 يک نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برگزاري دادگاه مهدي هاشمي در روز گذشته  بيان کرد: مسائلي که راجع خانواده هاشمي عنوان مي شود  حاصل  نگاه هاي افراطي  بوده و  اين باعث مي شود که ما واقعيت ها  را  نبينم


.عابد فتاحي در گفتگو با جهان اقتصاد با اشاره به  اينکه مخالفان هاشمي با آبروي انقلاب مخالفند عنوان کرد: اينها  با مهدي کاري ندارند با آبروي هاشمي کار دارند.
وي با اشاره به اينکه به جاي انتقادبه   هاشمي رفسنجاني به ايشان جسارت مي شود ادامه داد: جاي حضرت امام (ره)  خالي است چرا نبايد از شخصيت هايي مثل  آيت الله  هاشمي حمايت شود؛ حتي  نسبت به دشمنان داخلي وخارجي  تا اين  حد و  در اين ابعاد جسارت، انتقاد و توهين نمي شود .
وي با اشاره به ظلم هاي گاه و بيگاهي که به خانواده هاشمي و خود آقاي هاشمي شده است عنوان کرد:
با حاشيه هاي  پررنگ،  قدرتمند و تنومندي  که  براي  اقاي هاشمي  و  خانواده ايشان ايجاد کرده اند و در هياهوي سياسي و تبليغاتي  هيچ گاه نمي توان واقعيت را در خصوص ايشان و خانواده ايشان متوجه شد .
 فتاحي ادامه داد: از کل مسئولين جمهوري اسلامي که از نردبان توهين به هاشمي مي خواهند براي خود جايگاهي در کشور ايجاد کنند مي پرسم آيا براستي هاشمي کيست ؟ از کجا آمده و چه کارهايي انجام داده است  ؟
وي در پاسخ  به اين گفت: هاشمي کسي است که  انقلاب کرده و انقلاب را زند ه نگه داشته است و در حال حاضر   نفس هاي انقلاب و حتي انتخابات اخير يکي از معجزات هاشمي رفسنجاني است.
فتاحي در مورد دادگاه مهدي هاشمي عنوان کرد : دادگاه مهدي هاشمي چه علني باشد چه غير علني، چه محرمانه باشد چه در ملا عام، حتي اگر در ميدان هاي تهران برگزار شود از نظر ما هيچ ارزشي ندارد .

نماينده  مردم اروميه  ادامه داد:   فشارهايي که به خانواده هاشمي وارد شده است اگر  به يک  خانواده اصيل ايراني  و انقلابي کشور وارد مي شد  حتي يک ماه نمي توانستند   تحمل کنند.
 فتاحي اذعان داشت:  اگه  پا برجاست و در مسير خود حرکت مي کنند  پس هاشمي هم درست است. همانطور که امام(  ره) فرموده اند : تا زمانيکه هاشمي زنده  است انقلاب زنده است.
 وي با بيان اينکه آنهايي که در مقابل آيت هاشمي و خانواده ايشان  ايستاده اند در مقابل انقلاب ايستاده اند عنوان کرد :
ما بايد به عنوان شهروند ايراني به هاشمي وخانواده اش حق زندگي و زيست دهيم .
فتاحي با اشاره به پول هاي کلاني که توسط برخي از افراد از کشور خارج شده است خواهان اين شد که جرايم هاشمي را با کساني که اين قبيل جرايم را انجام داده اند مقايسه کرده و جواب سوالاتي از قبيل  اينکه آيت الله هاشمي و فرزندانش چه جرمي مرتکب شده اند که مستحق اين قبيل مجازات هستند داده شود، ادامه داد: آيت الله هاشمي هم مانند هر شهروند ديگري در قبال انجام وظايفش که مدت مديدي در مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام انجام وظيفه کرده است حقوقي دريافت کرده و دارايي وي که به سالهاي قبل از انقلاب برمي گردد باعث ايجاد شبهه در مورد ثروت وي شده است .
وي گفت: اگر هاشمي در اين کشور ثروت وقدرت نداشته باشد چه کسي بايد قدرت داشته باشد؟!
وي در ادامه صحبت هاي خود با اشاره به کارمندهاي رياست جمهوري در دولت قبل که در طول يک سال صاحب  امکانات  زيادي شده اند گفت : هاشمي هر قدر هم ثروت داشته باشد نصف دارايي کساني که هم اکنون در مبالغ هنگفتي از کشور خارج کرده اند نمي شود.
وي بيان داشت : چرا ما مجلسيان وقتي از شخصيت هاي انقلابي که مورد حمايت حضرت امام (ره)  و مقام معظم رهبري  هستند  دفاع مي کنيم محکو م مي شويم ولي آنهايي که آبروي اينها را مي برند  و درمجلس فيلم پخش  کرده و به  ب؟!! چرا وقتي ما ازشخصيت هايي اين چنين در مجلس حمايت مي کنيم آبروي ما را در مجلس برده ولي آنهايي که در مجلس توهين مي کنند آزادند ؟!
فتاحي ادامه داد : هاشمي ها هستند  که مي  توانند کشور را بسازند، آنهايي که شب و روز براي امنيت کشور، براي بقاي نظام و براي کمک به مقام معظم رهبري تلاش کرده و مي کنند.
 فتاحي با اشاره به اظهارت برخي از افراطيون در مورد حمايت هاشمي از پسر خود (مهدي هاشمي) گفت:  
 اگر مهدي هاشمي  را در فرودگاه  دستگير کردند، آقاي هاشمي خودشان اجازه داد ه  بودند، بحث هايي که راجع به فرار مهدي هاشمي از بيمارستان مطرح بود و...  هيچ يک از اين پيش بيني ها به وقوع نپيوست ، اگر تاريخ به رفسنجاني اجازه دهد ايشان آنقدر جرات دارند که خودشان پسرشان را محاکمه کنند.
کساني که مي خواهند به رفسنجاني توهين کند و فرزند او را به دادگاه  وزندان ببرد همين ها فردا در مقابل  مقام معظم  رهبري خواهند  ايستاد  و همين رفتار را با  خانواده ايشان خواهند داشت.
فتاحي با ابراز تاسف از اينکه شخصيت هاي کشورمان را کوچک مي شماريم گفت: ما قدر رفسنجاني ها ، فراهاني ها ، امير کبيرها، کوروش و داريوش را ندانسته ايم، ما شخصيت کشي کرده ايم .
وي در پايان بيان داشت : روح هاشمي و خانواده هاشمي  هر روز مورد ترور است  و ما مي خواهيم که  با اين موضوع برخورد شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |