چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 4118 14:48 1393/05/13
شهرام عبدلي در گفتگو با جهان اقتصاد: فيلمنامه  ضعيف معضل اصلي سينما و تلويزيون است   ما را به سينما راهي نداريم

شهرام عبدلي در گفتگو با جهان اقتصاد: فيلمنامه ضعيف معضل اصلي سينما و تلويزيون است ما را به سينما راهي نداريم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شهرام عبدلي در گفتگو با جهان اقتصاد: فيلمنامه  ضعيف معضل اصلي سينما و تلويزيون است   ما را به سينما راهي نداريم

شهرام عبدلي در گفتگو با جهان اقتصاد: فيلمنامه ضعيف معضل اصلي سينما و تلويزيون است ما را به سينما راهي نداريم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


شهرام عبدلي با اشاره به ضعف سريالهاي ماه رمضان امسال و سال گذشته گفت: يکي از دلايل اصلي ضعف کارهاي مناسبتي با عجله و فشرده کار کردن در اين سريا لها است.
 اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار ما، ادامه داد: ما مسلمانيم و تلويزيون ما اسلامي است، بنا براين  ساخت سريالهاي مناسبتي چيز نو و بعيدي نيست که دور از انتظار بوده و قابل پيش بيني نباشد .
بازيگر سريال فاخته گفت: با برنامه ريزي هاي بهتر و به موقع مي توان زماني مناسبي را در اختيار داشت تا در حين کاستن  سختي کار از دوش بازيگران، بتوان  از کيفيت مطلوب تري بهره برد.
عبدلي با اشاره به سريال هفت سنگ و هجمه هايي که به اين سريال وارد شده است ادامه داد: بزرگترين معضل کارهاي تلويزيون ما فيلمنامه  هاي ضعيف است ، ما به جز چند فيلنامه نويس قوي که در انحصار چند کارگردان معروف هستند از کارهاي ضعيف که گاها توسط دانشجويان قلم خورده اند و توسط کارگردانان اصلاح مي شوند استفاده مي کنيم و اين يک معضل براي تلويزيون است.
وي  با اشاره به  انتقادهايي که به آقاي بخشي زاده مدير شبکه دو در رابطه با زمان ناکافي  براي  ضبط سريالها  داشت اذعان داشت : سريال هفت سنگ مناسب ماه رمضان بنود  و شايد اگر از قبل در مورد کپي بودن اين سريال اطلاع رساني انجام مي گرفت انتقادات کمتري به اين سريال وارد بود و حواشي کمتري در پي داشت .
وي با اشاره به بازي قوي بازيگران سريال تلويزيوني هفت سنگ ادامه داد: چرا بايد اشتباهي صورت بگيرد که بازيگران توانايي مانند خانم پاوه نژاد مجبور به دفاع از خود  شوند؟!
بازيگر سريال مسير آسمان با اشاره به مناسب نبودن سريال هفت سنگ با فرهنگ کشورما  گفت: ما بايد برگرديم به سريالهايي همچون هزار دستان ، دايي جان ناپلئون و بوعلي سينا، چرا که سريالهايي اين چنيني برخواسته از فرهنگ غني ايران اسلامي هستند.
سريال هفت سنگ مناسب با فرهنگ ما نبود و شايد يکي از دلايلي که با حواشي زيادي روبرو شد به همين موضوع بر مي گردد.
عبدلي  در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه  سريال مدينه را چطور ارزيابي مي کنيد گفت: موفق به ديدن بيش از دو قسمت از سريال مدينه نشدم و نمي توانم اظهار نظري در مورد اين سريال داشته باشم.
 کارگردان ازدواج هاي مرده  با اشاره به آخرين بازي خود در فيلم سينمايي" يکي براي همه" گفت: سينما براي يک عده آدم خاص هست و ما به سينما راهي نداريم. ما سينما را فراموش کرده ايم ، چرا که ، نه پول  سرمايه گذاري داريم و نه فاميل کارگردان و تهيه کننده هستيم!
عبدلي با بيان اينکه من مديون تلويزيون هستم بيان داشت : تلويزيون تنها جايي است که در آن ضوابط وجود دارد و مي توان به آن اعتماد کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |