پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11330 16:27 1394/01/15
سلطانی‌فر:  سال 94 سال رونق بیشتر گردشگری خواهد بود

سلطانی‌فر: سال 94 سال رونق بیشتر گردشگری خواهد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سلطانی‌فر:  سال 94 سال رونق بیشتر گردشگری خواهد بود

سلطانی‌فر: سال 94 سال رونق بیشتر گردشگری خواهد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معتقد است: سال 1394، سال رونق بیشتر گردشگری و حضور گسترده‌تر گردشگران خارجی در ایران خواهد بود.

مسعود سلطانی‌فر - معاون رییس‌جمهور - در دیدار نوروزی خود با کارکنان و مدیران سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: با توجه به خبر مسرت‌بخش پیروزی بزرگ ملت ایران در احقاق حقوق هسته‌ای خود و تفاهم هسته‌ای انجام‌شده با قدرت‌های بزرگ در طلیعه سال جدید، می‌توان سالی پر تحرک در حوزه گردشگری خارجی در ایران را پیش‌بینی کرد.

وی اظهار کرد: با شروع لغو تحریم‌های ناعادلانه، غیرقانونی و ظالمانه بین‌المللی علیه ایران، سالی پرکار در حوزه‌ی گردشگری را پیش رو خواهیم داشت.

او بیان کرد: بدون تردید، لغو تحریم‌های مذکور منجر به توسعه‌ی سرمایه‌گذاری خارجی در بخش گردشگری در کشور خواهد شد و به موازات آن زمینه برای حضور پر رونق‌تر گردشگران خارجی در ایران فراهم می‌شود. بنابراین همکاران رده‌های مختلف ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید تلاش مضاعفی برای ارائه‌ی خدمت و انجام وظایف میزبانی گردشگران داشته باشند.

سلطانی‌فر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی 500 هزار نوروزبان بی‌نوروز در تعطیلات نوروز امسال، گفت: همکاران پر تلاش 18 دستگاه عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام این ایام به خدمت‌گزاری به مردم خوب و مومن ایران مشغول بودند و ما هم افتخار داشتیم که در تمام این ایام از نزدیک در خدمت این جمع پر تلاش باشیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |