پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12452 14:56 1394/02/16
سرعت دانلود درسنگاپور 23برابر ایران

سرعت دانلود درسنگاپور 23برابر ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سرعت دانلود درسنگاپور 23برابر ایران

سرعت دانلود درسنگاپور 23برابر ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

آخرین رتبه بندی کشورها در اینترنت منتشر شد

گروه امورزیربنایی: براساس آخرین رتبه بندی جهانی کشورها از وضعیت اینترنت که از سوی سایت نت ایندکس - معروف‌ترین مرجع ارائه آمار از سرعت و قیمت اینترنت در جهان اعلام شده، ایران رتبه ۱۴۷در میان ۲۰۰کشور از حیث سرعت دانلود اینترنت پهن‌باند و جایگاه ۹۸از میان ۱۱۴کشور جهان از نظر سرعت دانلود اینترنت موبایل حکایت دارد.

سرعت دانلود پایین تر ازمتوسط جهانی

طبق این آمار سرعت دانلود پهن‌باند به‌طور متوسط در جهان ۲۳مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود پهن‌باند نیز به‌طور متوسط ١٠,٧ مگابیت بر ثانیه است، همچنین متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان ١٢.٢ مگابیت بر ثانیه است.نت‌ایندکس سرعت متوسط دانلود کاربران خانگی اینترنت در ایران را ٥,٦ مگابیت بر ثانیه اعلام کرده است.

ادر رتبه‌بندی سرعت دانلود پهن‌باند سنگاپور با متوسط سرعت دانلود ١١٩,٢٣ مگابیت بر ثانیه با اختلاف در رتبه اول قرار گرفته است.

در رتبه‌بندی سرعت آپلود نیز ایران در جایگاه ۱۲۸در میان ۲۰۰کشور قرار دارد. در رتبه‌بندی سرعت آپلود هم سنگاپور در صدر است.

این گزارش می افزاید: در رتبه بندی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ایران در جایگاه ۹۸از میان ۱۱۴کشور جهان قرار دارد، رتبه نخست این رده‌بندی در اختیار نیوزیلند، با سرعت دانلود اینترنت موبایل ٢٦,٥٥ مگابیت بر ثانیه است.

در رتبه‌بندی سرعت آپلود اینترنت موبایل در جهان نیز، ایران در جایگاه ۹۶از بین ۱۱۴کشور جهان قرار دارد. جایگاه اول در این رده‌بندی در اختیار دانمارک است.

رتبه ۴۶ایران در رده بندی قیمت اینترنت

رتبه بندی نت ایندکس از قیمت اینترنت به‌ازای دلار بر مگابیت بر ثانیه و اطلاعاتی که کاربران ۶۲کشور در اختیار این سایت گذاشته‌اند ثبت‌ شده است؛ در این رتبه‌بندی کشورها به ترتیب اینترنت ارزان‌تر رتبه‌بندی شده‌اند. ایران در این رتبه‌بندی در جایگاه ۴۶قرار داشته و تنها ۱۶پله با انتهای رتبه‌بندی فاصله دارد؛ در ابتدای رتبه‌بندی بلغارستان با قیمت اینترنت ٠,٤٣ دلار بر مگابیت بر ثانیه لقب ارزان‌ترین اینترنت در دنیا را به خود گرفته است.

 
 
 


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |