جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2628 13:19 1393/03/30
سازوکارهای کنترل بازار سهام از زبان صالح آبادی

سازوکارهای کنترل بازار سهام از زبان صالح آبادی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
سازوکارهای کنترل بازار سهام از زبان صالح آبادی

سازوکارهای کنترل بازار سهام از زبان صالح آبادی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارسرمایه :عوامل تشویقی برای شرکت‌های سودآور در راستای بهتر شدن شرایط بازار سهام را دنبال می‌کنیم.
دکتر علی صالح‌آبادی ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ، به وجود سازکارهایی برای کنترل بورس و شاخص‌ اشاره کرد و افزود: بررسی عوامل تاثیرگذار بر بنگاه‌ها و شرکت‌ها و تشویق‌ شرکت‌های سودآور از جمله مواردی است که با دولت دنبال می‌کنیم


وی کنترل بازار را نیز از دیگر سازوکارهایی کنترل بازار ذکر کرد و افزود: فعالیت بازارگردانی آغاز شده صندوق‌ها منابع را وارد بازار می‌کنند و نقدینگی سهام تامین می شود.افتتاح بازار بلوک نیز کمک زیادی به این فعالیت‌ها خواهد کرد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: سهامداران زیادی هستند که می خواهند معاملات پایاپای انجام دهند که در این بازار راحت‌تر می‌توانند فعالیت کنند.
صالح‌آبادی در پایان گفت: فعالیت بازارگردانی نسبت به بازار نقد انعطاف بیشتری دارد و در بلند مدت می‌تواند سودآور باشد.
ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دربورس توسط خارجی‌ها
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از فعال شدن تعدادی از صندوق‌های سرمایه گذاری در بازار سرمایه کشورمان به زودی خبر داد و گفت: خارجیان در حال ارزیابی فرصت‌های سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران هستند.
علی صالح آبادی در مورد روند سرمایه گذاری خارجیان در بورس کشور گفت: خارجیان در حال ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران هستند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: سرمایه گذاری واقعی زمانی شکل می گیرد که محدودیت ها برداشته شود و در این زمان است که سرمایه گذاران برای حضور در ایران تمایل خواهند داشت.
وی با تاکید براینکه سرمایه گذاری خارجی تنها منوط به برخی محدودیت ها خواهد بود، تصریح کرد: فرصت های سرمایه گذاری در ایران توسط خارجیان ارزیابی می شود.
به گزارشخبر گزاری ها ،  سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار از فعال شدن تعدادی از صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه کشور به زودی خبر داد و گفت: این صندوق ها نقش موثری در ثبات بازار سرمایه، رونق بورس و نقدشوندگی بازار سرمایه ایفا می کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |