چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11343 14:48 1394/01/16
ساختار جدید وزارت صنعت نهایی شد

ساختار جدید وزارت صنعت نهایی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ساختار جدید وزارت صنعت نهایی شد

ساختار جدید وزارت صنعت نهایی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه تولید: معاون وزیر صنعت از نهایی شدن ساختار جدید وزارت صنعت خبرداد و گفت: طی سال گذشته شرح وظایف و ماموریتها در قالب لایحهای تدوین و به دولت ارسال شد که در حال طی مراحل نهایی آن است

علی یزدانی گفت: در سال ۹۴سعی خواهد شد علاوه بر رضایتمندی همکاران ستادی و استانی برای ارباب رجوع این وزارتخانه و واحدهای تابعه نیز این رضایت را ایجاد کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برنامه جامعی را برای افزایش بهره وری عوامل تولید، افزایش رضایتمندی مردم، توسعه منابع انسانی و مالی به اجرا درآوریم.

وی با بیان اینکه کلیه اقلام و ساختمان‌های اضافی وزارتخانه و سازمانهای استانی آن طی سال گذشته مستندسازی شده است، افزود: پس از اجرای کامل ساختارقطعی کلیه اقلام مازاد وزارتخانه همچنین ساختمانهای اضافی از طریق مزایده در چار چوب قانون مربوطه به فروش رسیده که به خزانه دولت واریز می شود.

یزدانی افزود: طی موافقت نامه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بخشی از پول حاصل از فروش املاک و اقلام مازاد برای اصلاح ساختار، تجمیع سازمانهای موازی و بازسازی و نوسازی ساختمانهای موجود که بطور عمده قدیمی می باشند، مصرف می شود.

به گفته وی، همچنین در سال ۹۴ از حیث اصلاح ساختارموضوع بازخریدی پرسنل وزارتخانه را پی گیری می نماییم.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: تا پایان سال گذشته ساختار جدید ستاد وزارتخانه و سازمانهای استانی به طور کامل تصویب شده و در استانها ابلاغ و اجرا شده است .

وی افزود: البته در ستاد وزارتخانه؛ ساختار جدید وارد فاز اجرایی شده وطی سال گذشته؛ شرح وظایف و ماموریتهای وزارتخانه در قالب لایحه ای تدوین و به دولت ارسال شد که در حال طی مراحل نهایی آن است که بصورت تنقیح در قوانین یعنی بصورت استفاده از قوانین موجود و ادغام وظایف جدیدوزارتخانه بزودی ابلاغ می شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |