جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 50241 16:45 1395/10/11
ریزش دلار در اثر برخورد با سقف کانال صعودی

ریزش دلار در اثر برخورد با سقف کانال صعودی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ریزش دلار در اثر برخورد با سقف کانال صعودی

ریزش دلار در اثر برخورد با سقف کانال صعودی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تحقق پیش بینی جهان اقتصاد از روند حرکتی دلار 

مهندس امیررضا اعطاسی

امروز دلار به کانال ۳۰۰۰ تومانی بازگشت کرد قبلا در چند گزارش تحلیل در خصوص روند حرکتی دلار ( <دلار در آروزی ۴۱۰۰ تومان> و <دلار را چه می شود> و <ترامپ پدیده ای نو ظهور، برای اقتصاد ایران>) وضعیت و روند قیمتی دلار از ۳۶۵۰ تا ۴۱۰۰ تومان بررسی شده و احتمال برخورد به این سقف قیمتی و واکنش نسبت به آن نیز هشدار داده شده بود.

خوشبختانه امروز، دلار بعد از برخورد با سقف قیمتی خود باکاهش قابل توجه در بازار امروز رو به رو شد و باعث شد تا دلار مجددا به کانال ۳۰۰۰ تومان بازگشت نماید. اینکه این کاهش قیمت یک اصلاح از یک موج افزایشی بزرگ تر است و سودایی دیگر در سر دارد یا وارد موج اصلاحی جدید شده است و فعلا روند نزولی را در پیش خواهد داشت در گزارش دیگر و به صورت مفصل بررسی و تحقیق خواهد شد اما آنچه بسیار حائز اهمیت است ریسک بالای سرمایه گذاری در این کارزار پیچیده در این روز ها می باشد. 

هر چند به نظر می رسد که دلار در سر آرزو هایی دارد ولی خرید دلار در این روز ها با توجه به برنامه دولت برای تک نرخی کردن ارز بسیار پر ریسک و خطرناک می باشد از این رو به سرمایه گذاران توصیه می شود که از تکیه کردن بر این دیوار سست اجتناب نمایند و اسیر بازی های سفته بازها و دلال ها نشوند مشخصا بازارهایی مانند بازار آتی و بازار سرمایه و همچنین صندوق های سرمایه گذاری پایگاه هایی بهتر برای کنترل و مدیریت دارایی ها می باشد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |