جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 89874 14:51 1397/07/21
رسانه‌های مستقل هویت انسانی و فرامذهبی راهپیمایی اربعین را به تصویر بکشند

رسانه‌های مستقل هویت انسانی و فرامذهبی راهپیمایی اربعین را به تصویر بکشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رسانه‌های مستقل هویت انسانی و فرامذهبی راهپیمایی اربعین را به تصویر بکشند

رسانه‌های مستقل هویت انسانی و فرامذهبی راهپیمایی اربعین را به تصویر بکشند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خبرگزاری ایکنا نوشت: آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، درباره چگونگی بهره‌برداری از ظرفیت مغفول رسانه‌ها در مقابل هجوم تبلیغاتی رسانه‌ای غرب علیه راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین یک هویت بین‌المللی، انسانی، فرامذهبی و فراشیعی پیدا کرده است. در واقع این راهپیمایی عظیم امروز به نماد وحدت، عزت و کرامت انسانی تبدیل شده و در این راهپیمایی اقتدار ملت‌ها برپایه مکتب حسینی به رخ دشمنان بشریت و استکبار جهانی کشیده می‌شود.

تلاش امپراتوری رسانه‌ای غرب برای بایکوت راهپیمایی اربعین

وی ادامه داد: اما این راهپیمایی باشکوه که در حد یک حماسه انسانی است توسط امپراتوری رسانه‌ای غرب همواره بایکوت شده و لذا اگر بعد رسانه‌ای راهپیمایی اربعین برجسته شود و رسانه‌های مستقل و عدالت‌خواه بتوانند در این جنگ رسانه‌ای، خروش عظیم انسانی به سمت مغناطیس حسینی را در فضای جهانی به تصویر بکشند، سنگ بنای یک تمدن انسانی بر پایه مکتب عدالت‌طلب و ظلم‌ستیز حسینی با استفاده از مفاهیم زیارت اربعین پی‌ریزی خواهد شد.

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: در واقع جنگ رسانه‌ای بر محور راهپیمایی اربعین جنگ میان دو جبهه عدالت‌طلبان، آزادیخواهان و طرفداران کرامت انسانی و جبهه سلطه‌طلبان، مستکبران و طرفداران به بند کشیدن عزت انسانی است که ضرورت دارد با به تصویر کشیدن صحنه‌های همدلی، نوع‌دوستی، فدارکاری، ایثار و وحدت ملت‌های اسلامی از یک‌سو و حضور عاطفی افراد غیر مسلمان آزادی‌خواه ابعاد عظیم این حرکت انسانی و ضد استکباری این حرکت به جهانیان شناسانده شود.

آمادگی دو ملت ایران و عراق نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد

آیت‌الله کعبی درباره اهمیت توجه به توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن در ایام راهپیمایی اربعین با برجسته کردن دوگانه‌های عرب ـ عجم و شیعه ـ سنی گفت: آمادگی‌هایی که در ملت ایران و عراق در این روزها مشاهده می‌شود نشانه آن است که نقشه‌های شوم دشمنان هر دو ملت در ایجاد تفرقه شکست می‌خورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: مردم عراق برپایه عشق به امام حسین(ع) آمادگی خود را در استقبال از زائران ایرانی حتی در حد جانفشانی اعلام کرده‌اند و مردم ایران هم قدردان این میزبانی هستند و نقشه‌های دشمن گواه آن است که از اربعین حسینی و هر حرکت انسانی بر محور حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی وحشت دارند و قطعا در این زمینه دو ملت ایران و عراق و سایر ملت‌های منطقه، حماسه اربعین باشکوه و مقتدرانه‌ای را پیش چشم جهانیان شکل خواهند داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |