چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 5795 15:55 1393/07/18
رئيس مجلس  : هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد

رئيس مجلس : هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رئيس مجلس  : هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد

رئيس مجلس : هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


رئيس مجلس شوراي اسلامي در جمع مردم ساري گفت: هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد.
به گزارش   مهر، علي لاريجاني در جمع مردم ساري با تبريک عيد غدير گفت: مفتخريم که مردم ايران اسلامي عيد غدير را درک کردند.
وي با بيان اينکه بسياري از مشکلاتي که بعد از پيامبر به وجود آمد به دليل عدم توجه به وصيت پيامبر درباره واقعه غدير بود، افزود: در طول 14 قرن اخير بسياري از خون‌هاي ريخته شده به دليل عدم توجه به سفارش پيامبر اکرم(ص) بود.
علي لاريجاي با اشاره نابساماني در منطقه و کشورهاي همسايه گفت: امروز نابساماني در دنياي اسلام بسيار زياد است، منطقه ما شرايط نابساماني دارد و دليل آن عدم توجه به ولايت و معارف اسلامي است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: موجودات بدخيمي به نام داعش و تکفيري‌ها به جان مسلمانان افتاده‌اند، اين افراد منافق کساني هستند که بايد سلاح‌شان را به سمت مستکبران بگيرند شيعه‌کشي در منطقه راه انداختند.
وي افزود: بدترين رخداد براي شيعيان در حال حاضر انجام مي‌شود. اگرچه موجودات بدخيم و تروريست به مسيحيان و اهل سنت نيز رحم نکردند، زيرا اين جريان وحشي هيچ اعتقادي به خداوند ندارند.
لاريجاني ضمن تاکيد بر اينکه بايد سابقه تاريخي غدير را بشناسيم، گفت: غدير راه اتحاد و عزت مسلمانان است و سبب تمسک به اهل بيت مي‌شود.
 وي افزودک ما مفتخريم که جزء شيعيان هستيم و معارف اهل بيت در کشور ما اجرا مي‌شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر ملت ما ‌عليه آمريکا و غرب عزتمندانه ايستادگي کرد به دليل علاقه‌اي است که به اهل بيت داشت بود.
لاريجاني ادامه داد: روش اهل بيت در کشور ما بايد ادامه پيدا کند و راه رستگاري ملت ايران در پيروي از فرهنگ غدير است.
وي با بيان اينکه دليل پشت پا گذاشتن مشکلات به دليل وحدت و اطاعتي که از ولايت وجود داشت بود، افزود: ايران جزيره بسيار باثبات و امن در جهان است، هيچ کشوري جرأت نمي‌کند در برابر ايران رفتار ناشايست داشته باشد، ايران کشور قدرتمند و امن است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |