جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 3162 14:53 1393/04/18
رئيس‌جمهور در جلسه هيأت دولت تاکيد کرد  استقبال دولت از نقد بدون مچ‌گيري

رئيس‌جمهور در جلسه هيأت دولت تاکيد کرد استقبال دولت از نقد بدون مچ‌گيري

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
رئيس‌جمهور در جلسه هيأت دولت تاکيد کرد  استقبال دولت از نقد بدون مچ‌گيري

رئيس‌جمهور در جلسه هيأت دولت تاکيد کرد استقبال دولت از نقد بدون مچ‌گيري

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


رئيس‌جمهور با قدرداني از بيانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با کارگزاران نظام، اهتمام جدي به اقتصاد مقاومتي را از مهمترين اولويت‌هاي دولت دانست و با تاکيد بر انطباق برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد بر اين سياست‌ها، تمامي دستگاه‌ها را به اجراي جدي تکاليفي که در تحقق اين سياست‌ها براي آنان تعيين و ابلاغ شده، مأمور کرد.
به گزارش ايسنا، حسن روحاني در نشست هيأت وزيران، اولويت رونق در بخش صنعت و معدن را که در فرمايشات رهبري هم مورد تأکيد قرار گرفت، با توجه به سهم عمده‌اي که در توليد دارد، با اهميت تلقي کرده و از هيأت وزيران خواست که با توجه به بررسي‌هاي متراکم و گسترده‌اي که در دستگاه‌هاي گوناگون انجام شده است، لايحه رونق توليد و تدابير اجرايي و هماهنگي دولت در اسرع وقت نهايي شود.
رئيس‌جمهور، بسته حمايتي دولت براي حمايت از رونق را اميدبخش و تقويت‌کننده توليد عنوان کرد.
روحاني کمک بانک‌ها در جهت تأمين سرمايه در گردش بنگاه‌ها را ضروري دانست و دستگاه‌هاي مرتبط را به اعلام اقداماتي که در اين باره انجام شده است، توصيه کرد.
وي حمايت از بخش کشاورزي را از اولويت‌هاي دولت دانست و اظهار کرد که در اين مدت در جهت تأمين نهاده‌ها، ماشين‌آلات تعيين خريد تضميني و اتخاذ تدابير درخصوص بحران آب اقدامات خوبي انجام شده و همچنان توسعه حمايت‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.
رئيس‌جمهور با اشاره به برنامه‌هاي کوتاه‌مدت و بلندمدتي که در بخش انرژي تنظيم شده است، ابراز اميدواري کرد که شاهد توسعه قابل توجه اين بخش باشيم.
روحاني برنامه‌هاي دولت در جهت گسترش و توسعه بنادر، راه آهن، فناوري اطلاعات و ارتباطات و توسعه گردشگري داخلي و خارجي را عامل ديگر براي رونق توليد و افزايش اشتغال ذکر کرد و بر تقويت بازار بورس که مايه تقويت اميد در جامعه است، تأکيد کرد.
وي تأييد مشي اعتدال از سوي مقام معظم رهبري را سرمايه بزرگي براي دولت دانست و دستگاه‌هاي اجرايي را به مراقبت از دغدغه رهبري سفارش کرد و گفت که اعتدال آموزه مهم ديني و تعبير بلندي است که مسير تقويت دين و پيشرفت کشور را در دوري از افراط و تفريط دنبال مي‌کند.
بار سنگين اداره کشور نيازمند حمايت رهبري است
رئيس‌جمهور، حمايت صريح و جدي رهبري از دولت و مسئولان رده بالاي آن را از قوي‌ترين تعابير در حمايت از دولت در سال‌هاي اخير دانست و مراتب قدرداني و تشکر دولت را از حمايت‌هاي رهبري ابراز داشت.
روحاني حمايت رهبري را سرمايه بزرگي براي دولت دانست و با بيان اينکه "بار سنگين اداره کشور نيازمند حمايت رهبري است"، مهمترين دغدغه دولت را سامان‌بخشي به امور مردم که مورد تأکيد مقام معظم رهبري نيز هست، دانست و بر لزوم همراهي، همدلي و مشارکت همه قوا براي پاسخگويي شايسته به اين دغدغه‌ها تأکيد کرد.
رئيس‌جمهور همچنين ابراز اميدواري کرد که دولت با تکيه بر سرمايه اصلي حمايت مردم و رهبري بتواند مشکلات را از سر راه بردارد.
دولت از نقد منصفانه، محترمانه، دلسوزانه و به دور از مچ‌گيري استقبال مي‌کند
رئيس شوراي عالي امنيت ملي در ادامه تصريح کرد: دولت از نقدي که مطابق فرمايشات رهبري منصفانه، محترمانه، دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ‌گيري و اذيت رساندن به دولت باشد، استقبال مي‌کند و چنين نقدي را لازمه اصلاح هرچه کامل‌تر امور مي‌داند.
روحاني حمايت قاطع مقام معظم رهبري از تيم مذاکره‌کننده را که در اين مقطع حساس در خط مقدم يک امر خطير قرار دارند، موجب تقويت روحيه آنان و تقويت موضعشان در دفاع از آرمان‌هاي کشور دانست و ابراز اميدواري کرد که دولت با تبعيت کامل از رهنمودها و پاسخگويي به مطالبات ايشان، همواره از اين هدايت و حمايت برخوردار باشد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |