سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 2501 15:01 1393/03/24
دلواپسي‌ها "جيب‌واپسي" است

دلواپسي‌ها "جيب‌واپسي" است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دلواپسي‌ها "جيب‌واپسي" است

دلواپسي‌ها "جيب‌واپسي" است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

انهدام نهادهاي مدني، انجام کارهاي غيرکارشناسي، تسلط فساد در کشور رو به پايان بوده و ديوارهاي تحريم در حال ترک خوردن است. بايد از اميد و نشاط شکل گرفته با تدبير محافظت کرد.


يك فعال سياسي اصلاح‌طلب تاکيد کرد: اقليتي با دلواپسي‌هاي بيجا که "جيب‌واپسي" است، براي دولت مشکلاتي ايجاد مي‌کنند و رئيس دولت در دفاع از دولت تنهاست و ما انتظار داريم اعضاي دولت، رئيس دولت را بيشتر ياري کنند.
سيدمحمود ميرلوحي در گفت‌وگو با ايلنا، در خصوص سالگرد انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: پيروزي آقاي روحاني در انتخابات، نتيجه فرايندي بود که در هشت سال گذشته در کشور اتفاق افتاد که موجب شد تا جغرافياي سياسي کشور در حوزه‌هاي مختلف متفاوت بشود.
وي ادامه داد: اين اتفافات به شکلي رخ داد که همه عقلا و دلسوزان انقلاب اسلامي در نظرات و مسيرشان بازنگري کنند و به جاي سياست حذفي به سياست همکاري مبدل گردد و اين همکاري سياسي با بزرگان سياسي مانند آقايان خاتمي، هاشمي، ناطق نوري و سيدحسن خميني شروع شد و با اقدام ايثارگرانه آقاي عارف تکميل شد.
معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات رياست جمهوري سال گذشته اظهار داشت: مردم وقتي همکاري مدبرانه، دلسوزانه و فعالانه بزرگان و اقدام آقاي عارف را ديدند، عزم خود را جزم کردند و با اين جريان همراه شدند و با مخفي نگه داشتن راي خود و همچنين غفلت اقتدارگرايان زمينه را براي اصلاح و تغيير ايجاد کردند.
ميرلوحي در خصوص اثر پيروزي روحاني در انتخابات تصريح کرد: اين انتخابات موجب شد تا کشور از مخمصه‌ها نجات يابد و بار ديگر امور به روال عادي و اصلي خويش بازگردد. انهدام نهادهاي مدني، انجام کارهاي غيرکارشناسي، تسلط فساد در کشور در کشور رو به پايان است و ديوارهاي تحريم در حال ترک خوردن است.
اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با تاکيد بر اينکه بايد از اميد و نشاط شکل گرفته با تدبير محافظت کرد، خاطرنشان کرد: قاطبه اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت رضايت خاطر دارند و به دولت براي حل مشکلات و تامين منافع ملت کمک مي‌کنند.
وي با بيان اينکه اگر روحاني انتخاب نمي‌شد، کشور با بحران‌هاي بزرگتري نسبت به دولت قبل روبه‌رو مي‌شد، ابراز داشت: ادامه تسلط فساد در کشور، انجام کارهاي غيرکارشناسي و پوپوليستي و عدم اعتقاد به نقش مردم در اجراي امور آسيب‌هاي بزرگي به کشور مي‌زد.
معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات تاکيد کرد: کساني شرايط کشور را به شکل بحراني تبديل کردند، ميلياردها دلار از منابع ملت را تلف کردند و موجبات به هدر رفتن منابع کشور شدند، بايد پاسخگوي رفتارهاي غيرقانوني باشند و دولت بايد در اين زمينه، فعالتر عمل کند.
ميرلوحي با اشاره به موفقيت دولت در عرصه سياست خارجي تاکيد کرد: دولت قبل متاسفانه آبروي کشور را به حراج گذاشت اما اين دولت با فرصت‌سازي، تهديدها به فرصت تبديل کرده است و سبب شده تا شرايط بين‌المللي به نفع ايران باشد.
اين فعال سياسي اصلاح‌طلب ادامه داد: در حوزه اقتصادي نيز دولت سعي کرده اقدامات محسوسي براي رفع مشکلات بکند و براي همين با تدابيرش موجب کاهش تورم شده است.

وي با بيان اينکه ديگر شاهد حاکميت جو امنيتي بر نهادهاي مدني نيستيم، يادآور شد: در حوزه فرهنگ، نگاه مدبرانه‌اي حاکم شده است و در حوزه آموزش هم شاهد تحولات خوبي مانند بازگشت فضاي علمي به محيط دانشگاه‌ها، عدم ستاره‌دار شدن دانشجويان و عدم اخراج استادان هستيم.
معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات، با اشاره به سنگ‌اندازي‌هاي عليه دولت تاکيد کرد: اقليتي با دلواپسي‌هاي بيجا که "جيب‌واپسي" است، براي دولت مشکلاتي ايجاد مي‌کنند و رئيس دولت در دفاع از دولت تنهاست و ما انتظار داريم اعضاي دولت، رئيس دولت را بيشتر ياري کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |