سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 43261 18:17 1395/08/04
دلار در موج صعودی می تازد

دلار در موج صعودی می تازد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
دلار در موج صعودی می تازد

دلار در موج صعودی می تازد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

یحیی حیدریان معامله گر قراردادهای آتی سکه کارگزاری مبین سرمایه

گزارش روزانه بازار آتی سکه سه شنبه چهارم آبان ۱۳۹۵

تداوم روند صعودی قیمت دلار در بازار ارز در کنار افزایش چند دلاری بهای طلای جهانی، افزایش قیمت های بازار های آتی سکه را رقم زد، قیمت های آتی سکه در سررسید تیر ماه ۹۶ به طور میانگین ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت و موقعیت های باز بازار از مرز ۲۷۰۰۰ قرارداد گذشت اما علیرغم فاصله های ماهانه ۱۰۰۰۰ تومانی در سررسید های آتی، در سررسید آبان ۹۵ قیمت آتی با نقدی یکسان بود.

قیمت دلار در معاملات امروز با رسیدن به قیمت ۳۶۲۲ تومان به بالاترین سطح قیمت خود در سال جاری رسید هرچند که در ادامه به دلیل نبود کشش افزایش قیمتی با قرار گرفتن در مسیر اصلاحی به قیمت ۳۶۱۲ تومان رسید.

افزایش شاخص ارزش دلار در سطح جهانی در مقابل سایر ارزهای دیگر و ایجاد تقاضای آربیتراژی با بالارفتن قیمت درهم، انتظارات برای تشدید تقاضای تجاری در ماه های پایانی سال میلادی همراه با وارد شدن تقاضای ارز زیارتی در پایان ماه و نزدیک شدن به انتخابات آمریکا از مهم تریم دلایل افزایش قیمت دلار هستند.

قیمت اونس طلای جهانی نیز هم چنان قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در مسیری خنثی و آرام قرار گرفته است و حول سطح قیمت ۱۲۷۰ دلار در نوسان می باشد.

گزارش رشد اقتصادی در ایالات متحده که در روز جمعه منتشر خواهد شد می تواند قیمت اونس طلای جهانی را از محدوده خنثی قیمتی خارج نماید.

قیمت سکه نقدی نیز با افزایش سه هزار تومانی و با تداوم حباب مثبت (بالابودن قیمت بازار از ارزش ذاتی ) به قیمت ۱،۷۱۰،۰۰۰ تومان رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |