جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 19053 16:43 1394/08/24
خبرهایی از سرزمین ایران ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۴

خبرهایی از سرزمین ایران ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
خبرهایی از سرزمین ایران ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۴

خبرهایی از سرزمین ایران ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه سرزمین ایران

all.around.iran@jahaneghtesad.com

برگزاری جشنواره عکاسی حمل و نقل جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری

حسن چشمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های چهارمحال وبختیاری: "اولین مسابقه عکس حمل ونقل جاده‌ای"  استان با هدف ارتقاء فرهنگ ایمنی حمل‌ونقل جاده‌‌ای با چند موضوع برگزار می‌شود.

منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل حمل‌ونقل وپایانه های استان با اعلام این خبر گفت : این مسابقه با موضوعاتی چون ؛ نماز در سفرجاده‌‌ای – ایثار، دفاع مقدس و حمل ونقل جاده ای- ایمنی درحمل ونقل جاده ای- طبیعت(محیط زیست) و حمل ونقل جاده‌‌ای - حمل بار - عابرین پیاده- راکبین موتورسیکلت سوار - گذشته‌‌، حال و آینده حمل ونقل جاده‌‌ای و  موضوع آزاد مرتبط با حمل ونقل جاده‌‌ای برگزار می شود. هنرمندان و علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود در یک یا چند موضوع مختلف در مسابقه شرکت نمایند.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های ۲۲۴۴۸۵۲-۰۳۸  روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال وبختیاری تماس حاصل کنند.

همچنین فرم شرکت در مسابقه  نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال وبختیاری  به نشانی: http://charmahal.rmto.ir/Pages/HomePage.aspx   قابل دریافت است.

اصلاح وبهینه سازی ۲۰کیلومترشبکه۲۰کیلوولت زنجان دریک روز

آمنه قدیم پرست

به گزارش دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در راستای آمادگی و هماهنگی بین اکیپ‌های اجرایی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه درسریع‌ترین زمان ممکن، مانور واقعی اصلاح شبکه فشار متوسط از خروجی زنجان چوب که مراکز صنعتی و نقاط حساس و استراتژیک شهرستان زنجان را تغذیه می‌کند به طول ۲۰ کیلومتر با حضور مهندس کرامتی مدیرکل بحران‌، مهندس میرزایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان و نیز مهندس کاظمی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت اجرا شد.

مانور اصلاح وساماندهی شبکه‌ی فشارمتوسط خروجی زنجان چوب با هماهنگی وبرنامه‌ریزی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ و با مدیریت حوزه‌ی اموربرق غرب شهرستان زنجان در قالب ۱۲ اکیپ عملیاتی با هدف پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در نقاط حساس شهرستان و افزایش آمادگی وهماهنگی اکیپ‌های اجرایی برگزار شد.

 برگزاری جلسه شورای هماهنگی صنعت آب و برق اردبیل با حضور معاون وزیرنیرو

رقیه میرزارحیمی - اردبیل

جلسه شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل با حضور مهندس مهاجری معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل‌‌، در این جلسه که مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای‌‌، توزیع و انتقال نیروی برق‌‌، شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان اردبیل حضور داشتند مهندس خاک‌نژاد‌‌، مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و سیمای آب و فاضلاب شهری استان به مشکلات و معضلاتی که در ارتباط با حوزه تحقیقات و منابع انسانی شرکت مرتبط بوده  و نیز طولانی‌شدن روند صدور مجوز طرح‌های تحقیقاتی و درخواست نیرو اشاره و  بازبینی و تسریع در بررسی و صدور مجوز‌های مذکور را از معاون محترم تحقیقات و منابع انسانی درخواست کردند.

حضور روابط عمومی شهرداری محمد شهر در غرفه مطبوعات البرز در نمایشگاه مطبوعات

 فاطمه اقدم - کرج

شیرزاد حسینی‌راد ضمن حضور در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از غرفه‌های نشریات البرز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات نیز بازدید به‌عمل‌آورد و در خصوص روند برگزاری نمایشگاه و همچنین کیفیت حضور مطبوعات محلی استان البرز در این نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این مسئول هدف از این بازدید را افزایش تعامل حوزه روابط عمومی شهرداری محمد شهر با مطبوعات محلی استان البرز عنوان نمود و افزود: روابط عمومی شهرداری محمد شهر در نظر دارد در دوره جدید زمینه و شرایط برای تقویت فضای اطلاع رسانی در محمد شهر را افزایش دهد.

اهتمام شرکت گاز کرمان به ارتقای کنترل مصرف گاز در زمستان

فاطمه مجدی‌فر

مهندس ودیعتی  با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی به تبع سرد‌شدن دمای هوا‌‌،  بیان داشت: مصرف گاز در روزهای سرد افزایش می‌یابد و این مساله نیاز به رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی دارد.

ایشان در ادامه گفت : هر سال با آغاز فصل سرد سال بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی به‌ ویژه بخاری و آب‌گرم‌کن‌‌،  عده ای از هم‌وطنان‌مان دچار حادثه می‌شوند که از جمله عوامل این موارد‌‌،  عدم نصب دودکش استاندارد  برای هر  وسیله  گاز سوز ‌‌،  عدم باز بودن مسیر دودکش یا نداشتن کلاهک H در بالای پشت بام‌‌،  تهویه نامناسب منزل‌‌،  استفاده از اجاق خوراک پزی جهت گرمایش ‌‌،  استفاده از بخاری‌های تبدیلی و غیر استاندارد جهت گرمایش و نصب وسایل گرمازا در حمام می‌توان اشاره نمود.

تدوین نهایی آیین‌نامه نظام پیشنهادهای وزارت نفت با میزبانی پالایشگاه آبادان

افتخار فرج - اهواز

هدایت امیری گفت: با توجه به نقش و اهمیت وافر سرمایه انسانی خلاق، مبتکر و کارآفرین در سازمان، نظام پیشنهادها به عنوان یکی از ابزارهای اجرایی مدیریت مشارکتی در جهت هم‌افزایی، تفکر جمعی، تولید فکر و ایده موثر بوده و بستری مناسب برای دریافت، بررسی و استفاده مؤثر پیشنهادهای کارکنان به شمار می‌رود.

امیری افزود: اداره کل تحول اداری، بهره وری و توسعه کارآفرینی بر اساس ماموریت سازمانی و همسو با اهداف برنامه پنجم نقشه راه اصلاح نظام اداری تحت عنوان فناوری‌های مدیریتی، نظام پیشنهادهای را به عنوان یکی از نظام‌های پشتیبان در دستور کار قرار داد و در همین راستا با برگزاری جلسات متعدد با امور بهره‌وری و هم‌اهنگی تحول اداری چهار شرکت اصلی؛ پیش‌نویس آیین نامه اجرایی نظام پیشنهادها در صنعت نفت را تهیه کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |